دستور صوتی OK Google سراسری خواهد شد - تکفارس 
دستور صوتی OK Google سراسری خواهد شد - تکفارس 

دستور صوتی OK Google سراسری خواهد شد

alierna
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 04:16
دستور صوتی OK Google سراسری خواهد شد - تکفارس 

شایعات منتشر شده خبر از قدم بزرگ گوگل در سیستم عامل اندروید می دهد. این قدم بزرگ قابلیت استفاده از فرمان صوتی Ok Google در همه جای سیستم عامل خواهد بود. تا به امروز این قابلیت تنها در نرم افزار جستجوی گوگل مورد استفاده بود

وبسایت معتبر Android Police برای اولین بار این شایعه را مطرح کرد. این سایت از اینکه خبر را از کجا به دست آورده صحبتی نکرده است، اما اطمینان داده است که به زودی کاربران قادر خواهند بود بسیاری از وظایف سیستم عامل را به صورت دستور های صوتی و به راحتی انجام دهند. این سایت در ادامه گفت که این قابلیت در مراحل اولیه و آزمایشی بوده و در ابتدا برای دستگاه های نکسوسی عرضه خواهد شد.

در خبری دیگر این وبسایت مدعی شده است که تغییرات جدیدی در ظاهر این سیستم عامل به وجود خواهد آمد و نسخه های جدیدتر اندروید از Navigation Bar جدیدی استفاده خواهند کرد. با توجه به گفته های این وبسایت، این نوار دکمه ی جدیدی به نام Google خواهد داشت که به جای دکمه ی Home استفاده خواهد شد. گفته می شود که استفاده از این دکمه باعث می شود که صفحه ی جستجویی، در هر برنامه ای که باشید، باز شود. با این وجود اطلاعی در مورد نحوه ی بازگشت کاربران به صفحه ی خانگی اندروید، بدون وجود دکمه ی Home وجود ندارد.

این سایت تصویری از ظاهر سیستم عامل و قابلیت های جدید آن منتشر کرده است که در ادامه با هم می بینیم.

OK_Google_reprdroduction_Android_police-578-80 (1)

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید