پیوند Nokia-Microsoft رسمی شد - تکفارس 
پیوند Nokia-Microsoft رسمی شد - تکفارس 

پیوند Nokia-Microsoft رسمی شد

alierna
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 22:25
پیوند Nokia-Microsoft رسمی شد - تکفارس 

تمام شد. نوکیا به صورت رسمی خریده شدنش توسط مایکروسافت را اعلام کرد. این شرکت به طور کامل زیر مجموعه ی شرکت مایکروسافت شد.

مایکروسافت تمامی این شرکت موبایل، به جز دو کارخانه ی این شرکت در شهر چنای هند و ماسان کره ی جنوبی را خریده است. کارخانه ای که در کشور کره ی جنوبی قرار دارد به سختی ۲۰۰ نفر کارمند دارد و توسط نوکیا تعطیل خواهد شد. هنوز از سرنوشت کارخانه ی شهر چنای در هند خبری نیست اما نوکیا به کارمندان این شرکت بسته های مالی خوبی داده تا بتوانند زندگی خود را خارج از نوکیا و در کارخانه های دیگر پیدا کنند.

این قرارداد آبستن تغییرات دیگری نیز بود. به نظر می رسد که مبلغ قرارداد نهایی، با توجه به موفقیت ها و فروش بهتر شرکت نوکیا در چند ماهه ی اخیر، کمی بیشتر از ۵.۴۴ میلیارد دلار مشخص شده بیشتر باشد. تعدادی از کارمندان و صاحبان رده بالای نوکیا به شرکت مایکروسافت پیوسته اند. این اشخاص شامل Stephen Elop, Jo Harlow, Juha Putkiranta, Timo Toikkanen و Chis Weber می شود.

قرار است که نوکیا در تاریخ ۲۹ آپریل اعلامیه ی دیگری داشته باشد. به گفته ی این شرکت اعلامیه شامل اطلاعات بیشتری راجع به این انتقال و شاید آینده ی کارخانه ی هند این شرکت شود.

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.