مشخصات گوشی Samsung Galaxy Core 2 با پردازنده ی ۴ هسته ای، لو رفت - تکفارس 
مشخصات گوشی Samsung Galaxy Core 2 با پردازنده ی ۴ هسته ای، لو رفت - تکفارس 

مشخصات گوشی Samsung Galaxy Core 2 با پردازنده ی ۴ هسته ای، لو رفت

alierna
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 22:14
مشخصات گوشی Samsung Galaxy Core 2 با پردازنده ی ۴ هسته ای، لو رفت - تکفارس 

گوشی Samsung Galaxy Core 2 در کشور روسیه لو رفت. مشخصات این گوشی که با کد محصول SM-G355H به بازار خواهد آمد به همراه دو عکس رندر شده در دسترس قرار گرفته است.

این گوشی مانند بیشتر گوشی های سامسونگ دارای دکمه ی فیزیکی Home و ۲ دکمه ی لمسی مربوط به منو و بازگشت است. با توجه به مشخصات ارائه شده، Galaxy Core 2 دو سیم کارته بوده و دارای صفحه نمایش ۴.۵ اینچی است. رزلوشن این صفحه نمایش ۸۰۰*۴۸۰ پیکسل است. پردازنده ی این گوشی ۴ هسته ای و با کلاک ۱.۲ گیگاهرتز خواهد بود. رم این گوشی تنها ۵۱۲ مگابایت بوده که به نظر کم می آید. این گوشی ۴ گیگابایت حافظه ی داخلی داشته که به وسیله ی کارت های حافظه ی Micro-sd قابل اضافه شدن است.

gsmarena_001 (1) gsmarena_002 (1)

این گوشی به عنوان نسخه ی جدید گوشی های Galaxy Core, Galaxy Core Plus و Galaxy Core Advance که در سال های گذشته عرضه شده اند به بازار می آید. ابعاد این گوشی ۱۲۹.۷×۶۷.۹×۹.۸ میلیمتر است که تقریبا با گوشی های Galaxy Core و Core Plus برابر است. وزن این گوشی ۱۳۸ گرم بوده و دوربین اصلی آن ۵ مگاپیکسلی می باشد. همچنین این گوشی دوربین جلویی با کیفیت ۰.۳ مگاپیکسل برای مکالمه ی تصویری است. باتری استفاده شده در این گوشی ۲۰۰۰ میلی آمپری است. این گوشی از نسخه ی Android 4.4 KitKat که با رابط کاربری Samsung’s TouchWiz پوشانده شده استفاده می کند. این گوشی از LTE پشتیبانی نمی کند، اما از شبکه های +HSPA پشتیبانی می کند. این شبکه ها قابلیت دانلود تا بیش از ۲۱ مگابیت بر ثانیه را به ما می دهند.

نسخه ی دو سیم کارته ی The Galaxy Core 2 در تاریخ ۲۰ می در کشور روسیه عرضه خواهد شد. قیمت مشخص شده برای این گوشی ۲۲۷ دلار است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید