کاربران Whatsapp نیم میلیارد نفر شدند - تکفارس 
کاربران Whatsapp نیم میلیارد نفر شدند - تکفارس 

کاربران Whatsapp نیم میلیارد نفر شدند

alierna
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 01:16
کاربران Whatsapp نیم میلیارد نفر شدند - تکفارس 

با اضافه شدن ۵۰ میلیون کاربر در ۲ ماه اخیر، شرکت Whatsapp در نیمه ی راه میلیاردی شدن قرار گرفته است و درست مانند چیزی که مارک زاکربرگ حدس زده بود، این مسیر را با سرعت طی می کند.

برنامه ی WhatsApp به سرعت در حال پیشرفت است و در حال حاضر ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. بیشترین رشد این برنامه مربوط به کشور های برزیل، هند، مکزیک و روسیه بوده است. با توجه به آمار گفته شده، کاربران این شبکه روزانه ۷۰۰ میلیون عکس و ۱۰۰ میلیون فایل ویدئویی می فرستند.

این برنامه ۵ سال است که در زمینه ی ارسال متن، عکس و ویدئو فعال است. در حال حاضر این شرکت در حال آماده شدن برای اضافه شدن به غول شبکه ها اجتماعی، یعنی فیسبوک است. فیسبوک این شرکت را با قیمت  ۱۹ میلیارد دلار و امتیازات دیگر، خریداری کرده است. مراحل نهایی شدن این خرید در سرتاسر دنیا باید طی شود و با توجه به پروسه ی طی شده، این عملیات به زودی اتمام خواهد یافت. اگرچه قیمت خریداری شده بسیار بالا به نظر می رسد، اما این شرکت با فیسبوک می توانند به راحتی رویاهای مارک زاکربرگ را تحقق ببخشند. با حق اشتراک سالانه ۱ دلار، این برنامه از اس ام اس معمولی بسیار ارزان تر است و با استفاده از مقبولیت جهانی که به دست آورده، در حال کمک به فیسبوک برای افزایش جمعیت کاربران این سایت است. گفته می شود که در حال حاضر ۱.۲۳ میلیارد نفر در حال استفاده از فیسبوک و خدماتش هستند.

حال با افزایش ۵۰ میلیونی کاربران فعال Whatsapp نسبت به ماه فوریه، و رسیدن به عدد نیم میلیارد نفر، به نظر می رسد که حق با مارک زاکربرگ بوده است. این برنامه پلی خواهد بود که فیسبوک با آن می تواند بیشتر محبوب شود.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.