ادعای HTC: پیشرفت بزرگ در زمینه دوربین اسمارت فون ها در ۱۲ ماه آینده - تکفارس 
ادعای HTC: پیشرفت بزرگ در زمینه دوربین اسمارت فون ها در ۱۲ ماه آینده - تکفارس 

ادعای HTC: پیشرفت بزرگ در زمینه دوربین اسمارت فون ها در ۱۲ ماه آینده

taham
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 22:35
ادعای HTC: پیشرفت بزرگ در زمینه دوربین اسمارت فون ها در 12 ماه آینده

کمپانی اچ تی سی بار دیگر خبر از نایل شدن به پیشرفت های شگرفی در زمینه تکنولوژی های ساخت اسمارت فون ها داد.این بار این شرکت مدعی شده است که در ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده در زمینه تولید دوربین اسمارت فون ها نوآوری های فوق العاده خواهد داشت.با ما در ادامه همراه باشید.

این شرکت بزرگ خبر از پیشرفت های بزرگی داده است در مصاحبه اختصاصی سایمون وایتهر  متخصص و مسول بخش دوربین این کمپانی وی اعلام کرد که علاقمندان به گوشی های اچ تی سی باید منتظر پیشرفت های شگرفی در زمینه اپتیک دوربین های گوشی های این شرکت در ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده باشند.

وی اداوه داد: ما در حال کار برو روی چنین دوربین هایی هیتیم که عدسی درون انها به تنهایی چیزی حدود ۳۰۰ پوند قیمت دارد. ما در حال کار بر روی عدسی های جدید در دوربین های تولیدی خود هستیم و تلاش میکنیم که استفاده از این عدسی ها را کم هزینه تر کنیم .او همچنین اعلام کرده است که کمپانی اچ تی سی به این زودی ها به این موفقیت نخواهد رسید و با ید صبر و تلاش بیشتری کرد تا به این موفقیت برسیم.

طبق ادعای اچ تی سی پس از رسیدن به موفقیت دیگر باید با دوربین های امروزی که بر روی گوشی ها نصب میشوند خداحافظی کرد و به دنیای جدید ی از فیلم برداری و عکسبرداری با دوربین اسمارت فون ها پای گذاشت.

اچ تی سی از روزی بر میدهد که دیگر نیازی به خرید یک دوربین حرفه ای نخواهید داشت و این با دستیابی به زوم اپتیکال پر قدرت به دست خواهد آمد و این شرکت تمام تلاش خود را معطوف به موضوع زوم و تثبیت کیفیت در زوم بالا کرده است.

وایتهر اعلام کرد که : زوم اپتیکال ان چنان هم دور از دسترس ما نیست اما ما میخواهیم بهترین کیفیت و نتیجه را داشته باشیم پس باید به دقت بر روی کیفیت این دست آورد کار کنیم تا در آینده دچار مشکل نشویم.رسیدن به این زوم اپتیکال برای اچ تی سی کمی هزینه بر خواهد بود و این شرکت مجبور به تغییر در برخی ساختار های داخلی خواد خواهد شد.

شاید کمی برای افراد معمولی که تخصصی در زمینه دوربین ها ندارند رسیذدن به کیفیت یک دوربین حرفه ای برای یک گوشی زیاد واقعی نباشد اما اچ تی سی برنامه ریزی خود را برای رسیدن به این هدف مهم همچنان به پیش میبرد.

خیلی ها اعتقاد دارند که اچ تی سی در حال تبلیغ و اغراق در مورد پرجمدار بعدی خودش است و میخواهد از همین حالا بازار یابی را شروع کند اما با توجه به بازخورد ها ی عمومی مردم از تکنولوژی اولترا پیکسل استفاده شده در گوشی های جدید اچ تی سی راضی به نظر نمی رسند و آن را شبیه به یک دروغ ساده میدانند زیرا معتقد هستند تغییر چندانی در کیفیت دوربین های تولیدی این شرکت با این تکنولوژی ایجاد نشده است.

باید گفت که دوربین های اولترا پیکسل اج تی سی فقط از نظر اعداد و ارقام بهتر هستند در مقایسه با دروبین های دیگر رقیبان. اما اسین شرکت ضعف خود در این زمینه را با تلاش و کوششی که میبینیم برطرف خواهد کرد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.