با تریلری از گیم پلی عنوان Project CARS با ما همراه باشید - تکفارس 
با تریلری از گیم پلی عنوان Project CARS با ما همراه باشید - تکفارس 

با تریلری از گیم پلی عنوان Project CARS با ما همراه باشید

jabersaber
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 11:08
با تریلری از گیم پلی عنوان Project CARS با ما همراه باشید - تکفارس 

به تازگی تریلری از گیم پلی عنوان شبیه ساز رانندگی «Project CARS» منتشر شده است. برای آشنایی بیشتر با این عنوان ریسینگ و مشاهده تریلر با ما همراه باشید.

عنوان «Project CARS» یک بازی ویدئویی و شبیه سازی رایانه ای که توسط استدیو Slightly Mad Studios در حال توسعه و ساخت هست. این عنوان دراصل قرار بود که فقط برای دو کنسول PS3 و XBOX 360 منتشر شود ولی در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۱۳ استدیو سازنده بازی اعلام کرده که ساخت بازی برای این دو کنسول متوقف شده است.

news_project_cars_nurburgring-15225

Slightly Mad Studios اعلام کرده که گیم پلی بازی کاملاً واقع گرایانه هستش. فیزیک قوی بازی، این عنوان را تبدیل به یک شبیه ساز موفق کرده است در حالیکه این بازی طرفداران عناوینی همچون Gran Turismo و Forza Motorsport را هدف گرفته و با بهره گیری از سیستم دو بازی ذکر شده میخواهد طرفدران را به سمت خود سوق دهد. این بازی از یک موتور پیشرفته بازیسازی به نام «Madness» بهره می برد که گفته میشود که موتور عنوان Need for Speed Shift نیز همین انجین بوده است. همچنین از ویژگی های بازی این هستش که هم میتوان بصورت رالی با حریفان مسابقه داد و هم بصورت یک شبیه ساز ظاهر شد.

بازی Project CARS در نوامبر ۲۰۱۴ و برای پلتفرم های PC, WIIU, PS4, XBOXONE منتشر خواهد شد.

در مورد تریلر بازی هم باید گفت که مسابقه ای هستش که در شهر معروف Nürburgring و در هوایی آفتابی جریان دارد. این کلیپ با کیفیت ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط شده است و مدل اتومبیل نیز Porsche 911 Turbo S هستش.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید