زمانیکه PS4 از Xbox One پیشی میگیرد! - تکفارس 
زمانیکه PS4 از Xbox One پیشی میگیرد! - تکفارس 

زمانیکه PS4 از Xbox One پیشی میگیرد!

jabersaber
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 10:41
زمانیکه PS4 از Xbox One پیشی میگیرد! - تکفارس 

به تازگی چارتی از مقایسه ی بازی های کنسول نسل جدید منتشر شده است. این جدول که از نوامبر ۲۰۱۳ شروع میشود و تا می ۲۰۱۴ ادامه دارد به صروت واضح نشان میدهد که کنسول سونی هنوز هم حرف اول را می زند!

این جدول که توسط یکی از کاربران «NeoGaf» درست شده است، تعداد بازی هایی را که برای دو کنسول PS4 و XBOX ONE «از نوامبر ۲۰۱۳ تا می ۲۰۱۴» آمده و خواهد آمد را مقایسه می کند. براساس این چارت در ماه نوامبر ۲۰۱۳ برای XBOX ONE حدوداً ۲۱ بازی منتشر شده درحالیکه در همان ماه برای کنسول سونی ۲۴ بازی منتشر شد. اما این نکته را از یاد نبریم که نوامبر ۲۰۱۳ همان ماهی بود که هر دو کنسول به بازار عرضه شدند.در دسامبر ۲۰۱۳ برای ایکس باکس وان، ۵ بازی منتشر شد ولی برای پلی استیشن، ۶ بازی عرضه شد. شما عزیزان جزئیات بیشتر را میتوان از جدول پایین دریافت نماید.

gT5kpTbکم کم داریم به نمایش E3 2014 نزدیک می شویم و این آخرین فرصت برای مایکروسافت هستش تا ورق را به نفع خود برگرداند. رئیس جدید ایکس باکس آقای Phil Spencer نیز قبلاً قول داده بود که برای E3 امسال برنامه های متنوعی دارد. حالا باید صبر کرد و دید که آیا مایکروسافت در نمایش امسال موفق خواهد بود یا خیر؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.