گوشی هوشمندی که فکر کند تلویزیون شماست، بهترین همراه شما خواهد بود: Lumia 1320 - تکفارس 
گوشی هوشمندی که فکر کند تلویزیون شماست، بهترین همراه شما خواهد بود: Lumia 1320 - تکفارس 

گوشی هوشمندی که فکر کند تلویزیون شماست، بهترین همراه شما خواهد بود: Lumia 1320

alierna
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 03:01
گوشی هوشمندی که فکر کند تلویزیون شماست، بهترین همراه شما خواهد بود: Lumia 1320 - تکفارس 

فیلم دیدن، بازی و اینترنت در هنگام مسافرت با Lumia 1320 ممکن خواهد بود. باتری قوی این گوشی و صفحه نمایش با کیفیت آن همه چیز را برای ما محیا کرده است.

این گوشی زیبا و ۶ اینچی با صفحه نمایش HD خود به شما لذت فراوانی خواهد داد. شما می توانید به طور کامل از لذت فیلم دیدن بر روی صفحه نمایش بی نقص این گوشی لذت ببرید. یا حتی بازی های با کیفیت را با تمام جزئیات ببینید. این صفحه نمایش از نوع IPS LCD بوده و از نظر رنگ غنی سازی شده است. نرخ تازه سازی این صفحه نمایش گر ۶۰Hz است. از دیگر قابلیت های این صفحه نمایش زاویه ی دید بسیار بالا و قابلیت خوانایی بسیار زیاد در نور خورشید است. این قابلیت باعث می شود که در روز و زیر نور خورشید صفحه نمایش شما به خوانایی مکان های سر بسته باشد. یکی دیگر از خوبی های این گوشی قابلیت super sensitive touch technology آن است. با استفاده از این تکنولوژی شما می توانید با دستکش هم با این گوشی کار کنید. پس روزهای سرد زمستانی مشکلی برای کار با گوشیتان ایجاد نخواهد کرد.

SAMSUNG CSC
این گوشی ۸ گیگ حافظه ی داخلی داشته و می توان ۶۴ گیگ حافظه ی خارجی به آن اضافه کرد. پس می توانید فیلم های با کیفیت و حجیم خود را بدون نگرانی درون حافظه ی این گوشی قرار داده و از دیدن آن لذت ببرید. اگر شما به اینترنت پر سرعت نامحدود دسترسی دارید، این گوشی فضای ۷GB ابری OneDrive به صورت رایگان در اختیار شما می گذارد. حتی اگر اینترنت شما محدود و پر سرعت نیست این فضا برای نگه داری فایل های کاری شما بسیار مفید خواهد بود. یکی از قابلیت های تقویت شده در این گوشی قابلیت Streaming است. شما با استفاده از نرم افزارهای مخصوص و یک اینترنت خوب می توانید انوع فیلم های تصویری را در این گوشی به راحتی و به صورت آنلاین مشاهده کنید.

Lumia-1320 nokia-lumia-1320-hands-on
این گوشی از شبکه های LTE 4G که از پر سرعت ترین شبکه های موجود است پشتیبانی می کند. با استفاده از اینترنت پر سرعت این شبکه ها، دیگر دیدن فیلم های با کیفیت، بدون منتظر ماندن برای لود شدن یک رویا نیست.
برنامه های معروف منتشر شده برای سیستم عامل Windows Phone روز به روز در حال بیشتر شدن هستند. حال می توان گفت که تمامی برنامه های ضروری و پرطرفدار برای این سیستم عامل نیز هست. شما می توانید از شبکه های اجتماعی پر طرفدار مانند Instagram و Vine بر روی صفحه نمایش بی نظیر این گوشی لذت ببرید.

Nokia-Lumia-1320
Nokia Lumia 1320 نسخه ی کاملی از Microsoft Office suite را درون خود دارد. این پک شامل برنامه های Word, Excel و PowerPointاست که به شما امکان نمایش و ویرایش مطالب دورن این فایل ها را می دهد. نوکیا برای مسیر یابی در این گوشی از نقشه های Nokia HERE Maps استفاده می کند. این برنامه بسیار کامل بوده و از قابلیت مسیر یابی پشتیبانی می کند. یکی از قابلیت های خوب و اصلی این برنامه پشتیبانی از نقشه های آفلاین و بدون نیاز به اینترنت است.

بدون توجه به مشخصات سخت افزاری این گوشی، به شما نوید یک گوشی بسیار نرم، روان و سریع را می دهیم. این گوشی برای کار و همراهی شما در طول روز، حتی با استفاده ی سنگین از آن طراحی شده است. با این حال اگر مایل به دانستن مشخصات سخت افزاری این گوشی هستید، آنها را برای شما بازگو می کنیم.

lumia_1320_hero

این گوشی از پردازنده ی دو هسته ای Qualcomm Snapdragon S4 با کلاک ۱.۷ گیگاهرتز استفاده می کند. پردازنده ی گرافیکی این گوشی Adreno 305 است که همراه با ۱ گیگابایت رم همراهی می شود. باتری این گوشی ظرفیتی ۳۵۰۰ میلی آمپری دارد که توانایی ۲۵ ساعت مکالمه در شبکه های نسل دوم و ۲۱ ساعت مکالمه در شبکه های نسل سوم را به ما می دهد. دوربین این گوشی ۵ مگاپیکسل است که با فلش LED همراهی می شود. این دوربین توانایی فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. صفحه نمایش ۶ اینچی این گوشی توسط شیشه ی ضد خش Corning Gorilla Glass 3 محافظت می شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید