هیولای معروف Loch Ness در عکس های Apple Maps پیدا شد - تکفارس 
هیولای معروف Loch Ness در عکس های Apple Maps پیدا شد - تکفارس 

هیولای معروف Loch Ness در عکس های Apple Maps پیدا شد

alierna
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 01:08
هیولای معروف Loch Ness در عکس های Apple Maps پیدا شد - تکفارس 

وبسایت طرفداران لاک نس مانستر، هیولای معروف و قدیمی گمشده، موجودی ۱۰۰ اینچی را در عکس های Apple Maps، در دریاچه ی مرتبط با این هیولا پیدا کردند.

این مساله که اپل نیاز به راه های تبلیغاتی جدیدی برای مقابله با سامسونگ پیدا کرده چیز بسیار مهمی است. سامسونگ توانسته گوی رقابت را از این شرکت بگیرد. اما می توان مطمئن بود که خبر پیدا شدن هیولای لاک نس، آن هم فقط در نقشه های این شرکت، ربطی به این تبلیغات داشته باشد.

nessie

این خبر پس از انتشار مانند آتش در حال پخش شدن در اینترنت است. این هیولا سالها است که گم شده و تنها تصویر دیده شده از آن یک عکس بسیار قدیمی است. با توجه به اطلاعات این موجود باید بیشتر از ۹۰ سال عمر داشته باشد. حال طرفداران متعصب این هیولا می گویند که تصویر دیده شده از این هیولا کاملا واضح است و دلیلی برای رد آن نیست. وبسایت طرفداران این هیولا ادعا می کنند که تصویر را برای ۶ ماه مورد بررسی قرار داده اند و دلیل های علمی نفی آن را بر روی تصویر پیاده سازی کرده اند. از جمله ی موارد تست شده قایق موتوری ها یا نهنگ ها یا حتی سگ آبی بسیار غول پیکر بوده است.

خیلی ها این تصویر را باور ندارند اما بعضی از بایولوژیست ها مانند Andrew David Thaler این عکس و حرف های گفته شده را قبول دارند. وی می گوید: ” من به شخصه علاقه ی زیادی به واقعی بودن این موجود دارم.”

مدیر وبسایت طرفداران “نسی”، آقای Gary Campbell در گفتگو با خبرگزاری ها گفت: ” سال گذشته، پس از ۹۰ سال تصویری جدید از نسی دیده شد. اینکه دوباره توانستیم این هیولا را ببینیم بسیار لذت بخش است.”

پخش شدن این خبر در اینترنت یک فضای خوب برای وبسایت طرفداران این هیولا و شرکت اپل شده است. باید دید گوگل و نقشه اش می توانند چیزی راجع به این موجود ثبت کنند یا خیر.

با این وجود به نظر می رسد عکس منتشر شده قابل اعتماد نباشد و فقط موجی تبلیغاتی برای جلب توجه باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • AMIR گفت:

    والا ما نفهمیدیم.این چیه ?:-) ?:-) .بیکارنا اونم یه حیوان هستش دیگه با اونا که کاری نداره