ZTE Star 1 رسما معرفی شد - تکفارس 
ZTE Star 1 رسما معرفی شد - تکفارس 

ZTE Star 1 رسما معرفی شد

alierna
۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - 02:36
ZTE Star 1 رسما معرفی شد - تکفارس 

شرکت ZTE  به طور رسمی گوشی میان رده ی Star 1 را در چین معرفی کرد. این گوشی جدید قابی فلزی و بدنه ای شیشه ای خواهد داشت و تصاویر منتشر شده نمایانگر زیبایی آن است.

ZTE Star 1 صفحه نمایشی ۵ اینچی از نوع OGS display خواهد داشت. این صفحه نمایش دارای رزلوشن Full HD و زاویه ی دیدی ۱۷۸ درجه ای است. این گوشی از چیپست چهار هسته ای Qualcomm Snapdragon 400 با کلاک ۱.۶ گیگاهرتز به عنوان پردازنده استفاده می کند. ۲ گیگابایت رم و پردازنده ی گرافیکی Adreno 305، این پردازنده را همراهی می کنند.

gsmarena_001 (3)

 

ZTE Star 1 از نظر دوربین بسیار خوب عمل کرده است. دوربین پشتی این گوشی ۸ مگاپیکسل بوده و با دو عدد فلش همراهی می شود. دوربین جلویی این گوشی هم ۵ مگاپیکسلی است که حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. فضای داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت بوده و قابلیت ساپورت کارت حافظه تا ۶۴ گیگابایت را داراست. این گوشی از نسل چهارم شبکه های ارتباطی LTE و نسل های قبل آن پشتیبانی می کند. از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به USB OTG و GPS اشاره کرد. ظرفیت باتری این گوشی ۲,۳۰۰ mAh است.

این گوشی از ابتدا نسخه ی جدید اندروید، ۴.۴.۲ KitKat را خواهد داشت. The Star 1 در رنگ های صورتی، مشکی و سفید، با قیمت ۲۲۵ دلار عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.