اطلاعات گوشی OnePlus One لیک شد - تکفارس 
اطلاعات گوشی OnePlus One لیک شد - تکفارس 

اطلاعات گوشی OnePlus One لیک شد

alierna
۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - 00:44
اطلاعات گوشی OnePlus One لیک شد - تکفارس 

گوشی هوشمند OnePlus One برای معرفی در تاریخ ۲۳ آپریل در حال آماده شدن است. حال امروز تمامی اطلاعات این گوشی، عکس های آن و حتی عکس هایی که با دوربین آن گرفته شده است لیک شد.

مشخصات:

با مشخصات اصلی این گوشی، اطلاعات را آغاز می کنیم. پردازنده ی این گوشی Qualcomm Snapdragon 801 چهار هسته ای و با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز خواهد بود. رم این گوشی ۳ گیگابایت بوده و صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی دارد. رزلوشن این صفحه نمایش Full HD است و با توجه به سایز صفحه نمایش، چگالی ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ را به ما می دهد.

gsmarena_010

 

باتری این گوشی ۳۱۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد که با استفاده از روش سری این گوشی، زمان زیادی می تواند کار کند. در قسمت پشتی دستگاه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی f/2.0 Sony Exmor IMX214 camera بسیار قدرتمند، که ساخته ی سونی است قرار گرفته است.

این گوشی در دو مدل ۱۶ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی وارد بازار خواهد شد. سیستم عامل این گوشی، نسخه ی KitKat از رام CyanogenMod، یعنی ورژن ۱۱S خواهد بود. این نسخه از رام سیانوژن به صورت اختصاصی و رسمی برای این دستگاه ساخته شده است.

 

درهای پشتی قابل تعویض:

یکی از قابلیت های بسیار زیبا و چذاب گوشی OnePlus One قابلیت تعوضی در پشتی آن است. برای این گوشی درهای متفاوت و متنوعی ساخته شده است. تصویر تعدادی از این درها را در ادامه می بینیم:

gsmarena_009

 

این درها از نظر بافت و جنس با هم تفاوت خواهند داشت. برای مثال در تصویر بالا چهار در چوبی و یک در چرمی را می بینیم. یکی از درها جنسی مانند Denim یا پارچه ی شلوار جین خواهد داشت.

باید به این مساله توجه کرد که با توجه به قابل تعویض بودن درب پشتی، باتری این گوشی قابل تعویض نمی باشد.

نمونه عکس های دوربین:

این عکس ها توسط عکاس حرفه ای، Martin Mal گرفته شده اند. وی عکس هایی در شرایط مختلف، مانند نور کم، نور مناسب، حالت ماکرو و غیره گرفته است. تصاویر گرفته شده را در ادامه با هم می بینیم.

gsmarena_007 gsmarena_002 (1) gsmarena_003 gsmarena_001 (1) gsmarena_006 gsmarena_008

 

CyanogenMod 11S

این گوشی نسخه ای مخصوص از سیستم عامل محبوب Cyanogenmod را بر روی خود دارد. نسخه ی ۱۱ این سیستم عامل از روی نسخه ی Kitkat گرفته شده است. تصاویری از محیط این سیستم عامل را در ادامه ی این مطلب با هم می بینیم.

gsmarena_001 (2) gsmarena_002 (2) gsmarena_004 gsmarena_005

همانطور که از تصاویر پیداست این نسخه از سیستم عامل تمامی ویژگی های شخصی سازی سیانوژن مود ها را داراست. اما بسیار زیبا تر از چیزی است که تا به حال دیده ایم.

این گوشی از ابتدا در ۱۶ کشور عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی ۴۰۰ دلار خواهد بود.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید