اطلاعات جدیدی از عنوان inFamous Second Son منتشرشد! - تکفارس 
اطلاعات جدیدی از عنوان inFamous Second Son منتشرشد! - تکفارس 

اطلاعات جدیدی از عنوان inFamous Second Son منتشرشد!

jabersaber
۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - 18:41
اطلاعات جدیدی از عنوان inFamous Second Son منتشرشد! - تکفارس 

استودیو سازنده بازی «Sucker Punch» قول داده که طرفداران این بازی را راضی نگه دارد به همین خاطر آنها در حال آماده کردن پچی جدید هستند که هم برخی از مشکلات و باگ هایی که در بازی وجود داشت را برطرف کنند و هم طرفدارانشان را خوشحال کنند. برای پی بردن به جزئیاتی از داستان و مشاهده تریلری از گیم پلی بازی، با ما همراه باشید.

«Infamous: Second Son» عنوان جدید و محبوب در ژانر سوم شخص و با آزادی عمل بالا هستش که جزء بازی های انحصاری کنسول PS4 محسوب میشود. سازندگان بازی با استفاده از توانایی هایی که Playstation 4 داراست تمام سعی و تلاش خود را کرده اند که این عنوان را بصورت یک بازی بدون نقص ارائه دهند. انصافاً گرافیک بازی قابل تحسین است ولی امروزه گرافیک و جلوه های ویژه به تنهایی عامل موفقیت بازی های نیستند چراکه فاکتورهای دیگری نظیر: گیم پلی، داستان و سیستم مبارزه بازی نیز دخیل هستند.

image_infamous_second_son-24772-2661_0003

داستان بازی مربوط به ۷ سال پیش یعنی بعد از اتفاقات Infamous 2 هستش اما این بدان معنی نیست که کسانی تازه این عنوان را تجربه میکنند نیاز داشته باشند که به طور حتم دو عنوان قبلی را هم تجربه کنند! بازی در شهری سیاتل اتفاق خواهد افتاد و در واقع پایان خوشی را برای Cole MacGrath’s بوجود می آورد ازآنجاکه او خودش را قربانی RFI کرده و تمام دشمنان را از بین برده است. با این حال اوضاع بروفق مراد Cole پیش نمیرود و تعدادی از دشمنان موفق میشوند که جان سالم به در ببرند…

infamous-second-son-launch-screen-1

در بازی شخصیت اصلی داستان یعنی Delsin چهار قدرت را بدست می آورد. بهترین قسمت از سفر او جایی است که قدرتهای جدید را کشف کرده و از آنها استفاده میکند. قدرت ها در Infamous: Second Son دارای ویژگی های خاص و بی شماری هستند نظیر: توانایی حرکت از یک مکان به جای دیگر به سرعت نور و… اما قدرت دود این توانایی را به Delsin میدهد که بمب های دودزا درست کند و یا توپ های آتشینی را ایجاد نماید و یا حتی بتواند پرواز کند.

infamous-second-son-picture-4_1

اما در مورد ویژگی های پچ جدید که عرضه خواهد شد باید گفت که اولین قابلیت آن این است که بازی را در فریم ۳۰ قفل و فریز میکند. همچنین بااستفاده از پچ، بازیکن قادر هست که تایم و وقتی را که داستان بازی را به اتمام می رساند خودش انتخاب نماید. طبق گفته Sucker Punch کیفیت بصری بازی نیز بوسیله این پچ بهتر خواهد شد.

infamous-second-son-launch-screen-5

در آخر نیز باید گفت که Infamous: Second Son واقعاً بازی خوبی است و پتانسیل یک بازی اکشن و درخورد کنسول PS4 را داراست. شهر سیاتل نیز همانند سیاتل واقعی طراحی شده و سازندگان بازی از این نظر هم چیزی کم نگذاشته اند. اگر شما جزء طرفداران بازی های جهان آزاد «OPEN WORDL» به همراه قدرتهای نامحدود و شگفت انگیزی هستید، این بازی را ازدست ندهید.(البته اگر کنسول Playstation 4 را خریداری نموده اید!)

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید