پیش فروش HTC Desire 610 در انگلستان: قیمت گوشی اعلام شد - تکفارس 
پیش فروش HTC Desire 610 در انگلستان: قیمت گوشی اعلام شد - تکفارس 

پیش فروش HTC Desire 610 در انگلستان: قیمت گوشی اعلام شد

alierna
۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - 05:04
پیش فروش HTC Desire 610 در انگلستان: قیمت گوشی اعلام شد - تکفارس 

شرکت HTC گوشی Desire 610 را در کنار Desire 816، در کنفرانس Mobile World Congress در شهر بارسلونا معرفی کرده بود. اما چیزی در مورد قیمت آن نگفته بود.

HTC در هنگام معرفی این گوشی اعلام کرده بود که این گوشی در ماه می در قاره ی اروپا عرضه می شود اما حرفی از قیمت این گوشی نزده بود. حال با توجه به آغاز پیش فروش این دستگاه در کشور انگلستان، قیمت این گوشی مشخص شده است. این گوشی ۳۹۵ دلار قیمت گذاری شده است و خرده فروش های آنلاین در حال پیش فروش این دستگاه، با این قیمت هستند.

gsmarena_002

انتظار می رود که محموله های این دستگاه در اوایل ماه می به کشور انگلستان برسد. در حال حاضر تنها رنگ قابل سفارش، رنگ آبی می باشد. رنگ های قرمز و سفید این گوشی مدتی بعد از زمان عرضه ی گوشی راهی بازار خواهند شد. در حال حاضر وبسایت Clove تنها مرجع پیش خرید این دستگاه به حساب می آید. اما انتظار می رود که فروشگاه های دیگر به لیست پیش فروش کنندگان این گوشی اضافه شوند.

این گوشی ۳۹۵ دلاری صفحه نمایشی ۴.۷ اینچی با رزلوشن ۹۶۰*۵۴۰ خواهد داشت. پردازنده ی این گوشی چهار هسته ای از نوع Snapdragon 400 و با کلاک ۱.۲ گیگاهرتز خواهد بود. رم گوشی ۱ گیگابایت است. دوربین پشتی گوشی ۸ مگاپیکسلی، به همراه یک LED بوده و دوربین جلویی گوشی ۱.۳ مگاپیکسل می باشد. این گوشی از نسخه ی ۴.۲ Jelly Bean  اندروید استفاده خواهد کرد که کمی قدیمی است. باتری این گوشی ظرفیتی ۲۰۴۰mAh ای دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید