Ubuntu 14.04 منتشر شد - تکفارس 
Ubuntu 14.04 منتشر شد - تکفارس 

Ubuntu 14.04 منتشر شد

alierna
۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - 14:07
Ubuntu 14.04 منتشر شد - تکفارس 

شش ماه از انتشار نسخه ی ۱۳.۱۰ اوبونتو می گذرد. حال این شرکت نسخه ی جدیدی از این سیستم عامل را آماده کرده و برای دانلود قرار داده است.

Canonical ناشر این نسخه ی بسیار پرطرفدار لینوکس نسخه ی جدیدی از این سیستم عامل را منتشر کرد. این نسخه از سیستم عامل با نام Ubuntu 14.04 و اسم رمز Trusty Tahr و به صورت پشتیبانی بلند مدت معرفی شده است. این جمله به این معنی است که Canonical به مدت ۵ سال از نظر به روز رسانی های امنیتی، از این پشتیبانی می کند. نسخه هایی که دارای پشتیبانی بلند نیستند تنها ۹ ماه از این پشتیبانی بهره می برند.

ubuntu-linux-12-10-release

این تغییر زمانی برای بسیاری از شرکت های بزرگ تولید کامپیوتر و سرورها بسیار مهم است. اما چیزی که این سیستم را موفق خواهد کرد، پشتیبانی بسیار عالی از صفحه های لمسی و صفحه نمایش های با رزلوشن بالا است. تا قبل از این نسخه، اوبونتو از کیفیت صفحه نمایش های متعارف و معمولی پشتیبانی می کرد. خبر مهم دیگری که بعد از انتشار نسخه ی ۱۴.۰۴ منتشر شد، خبر پشتیبانی این نسخه از تبلت ها، برای اولین بار است. با توجه به بهینه سازی های انجام شده در لمسی بودن این سیستم عامل، این سیستم عامل برای استفاده در تبلت ها کاملا آماده شده است. شما می توانید این سیستم عامل را به صورت رایگان دانلود کرده و استفاده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.