The Golf Club شبیه سازی برای دوستدارن گلف! - تکفارس 
The Golf Club شبیه سازی برای دوستدارن گلف! - تکفارس 

The Golf Club شبیه سازی برای دوستدارن گلف!

jabersaber
۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - 12:50
The Golf Club شبیه سازی برای دوستدارن گلف! - تکفارس 

ساعاتی پیش تریلر به همراه تصاویری جدید از عنوان شبیه ساز گلف «The Golf Club» منتشر شد. برای مشاهده و پی بردن به جزئیات بیشتر از این بازی ورزشی، با ما همراه باشید.

طرفداران بازی گلف باید خوشحال باشند چراکه بالاخره شبیه ساز این بازی نیز خواهد آمد و به این وسیله بیش از پیش با تکنیک ها و وِیژگی های این بازی خاص، آشنا خواهند شد. استدیو اچ بی «HB Studios» که هم توسعه دهنده و منتشرکننده بازی هستش اظهار داشته که این بازی را میتوان هم بصورت تکنفره و هم بصورت آنلاین و شبکه(۱الی ۴ بازیکن) انجام داد.

image_the_golf_club-24752-2932_0001

از جمله ویژگی های این بازی میتوان به حالت «course creator» آن اشاره کرد. در این حالت پلیر قادر است به تعداد نامحدود زمین های بازی گلف بسازد و با ایجاد اشیای مختلف«کلبه،خانه،درخت و…» آن را زیباتر نماید و از طرفی این اجازه به بازیکنان داده شده که با به اشتراک گذشتن زمین های گلف که ساخته ی خودشان هست، با دوستان به صورت آنلاین به بازی بپردازند. همچنین بازیکن قادر هست حالت زمین خود را نیز انتخاب کند. زمین های گلف میتواند در منطقه ی کوهستانی یا روستایی و با آب و هوایی پاییزی ساخته شوند. پلیر همچنین قادر است میزان حفره ها زمین را برحسب آسان و یا سخت کردن بازی، زیاد یا کم کند.

image_the_golf_club-24752-2932_0005

در این بازی ویژگی های اجتماعی دیگری نیز وجود دارد به عنوان مثال بازیکن قادر هست که دوستان خود را چالش بکشد و این کار نیز اصلا ساده نیست چون برای رسیدن به صدر جدول امتیازات، باید تلاش خود را نسبت دیگر بازیکنان بیشتر نماید.  عنوان The Golf Club بزودی و طریق سایت steam برای پلتفرم های PC, PS4, XBOXONE منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید