اطلاعات جدیدی از PS4 منتشر شد! - تکفارس 
اطلاعات جدیدی از PS4 منتشر شد! - تکفارس 

اطلاعات جدیدی از PS4 منتشر شد!

jabersaber
۲۸ فروردین ۱۳۹۳ - 10:44
اطلاعات جدیدی از PS4 منتشر شد! - تکفارس 

به تازگی اخباری از کنسول نسل جدید سونی منتشر شده است. این اخبار در مورد سیستم کپچر کنسول، اضافه شدن «ShareFactory» و فروش جهانی کنسول و… است. با ما همراه باشید.

به تازگی سونی جزئیاتی را از سیستم سخت افزاری Playstation 4 مشخص کرده که در واقع آپدیتی هستش که به ۱.۷۰ ارتقا پیدا خواهد کرد. این آپدیت از طرفی برای خریداران این کنسول مهم هستش چراکه سونی ویژگی های را درونش گنجانده که به طیف عظیم خریداران PS4 که از بعضی عملکردهای کنسول ناراضی بودند، پاسخ خواهد داد. در مورد تاریخ انتشار این آپدیت سونی گفته: ((( این آپدیت بزودی خواهد آمد! ما اطلاعاتی بیشتری داریم که در این مورد و ویژگی های آن به اشتراک بگذاریم.)))از ویژگی های آین آپدیت «firmware 1.70» میتوان به اضافه شدن مود «ShareFactory» اشاره کرد. این مود یک نرم افزار تدوین قدرتمند برای ادیت کردن ویدئوهایی که بازیکن از بازی های خود ضبط میکند هستش که بازیکن میتواند به راحتی آن ویدئوهایی که از گیم پلی بازی خودش ضبط کرده تدوین و به اشتراک بگذارد. همچنین در این مود بازیکنان می تواند ویدئوهای خودشان را با اضافه کردن متن، شکلک و صداهای مختلف که در این سیستم گنجانده شده، شخصی سازی کنند. طبق گفته سونی این مود این اجازه را به شما می دهد که آهنگ های دلخواه خودتان را به ویدئو اضافه کنید که در نوع خودش جالب است.شایعات حاکی از آن است که این آپدیت در تاریخ ۳۰ آوریل برای PS4 عرضه خواهد شد.

PS4-see-the-future-logo

همچنین سونی در خبری اعلام کرده که تا تاریخ ۷ آوریل «۱۸ فروردین» بیش از ۷ میلیون از کنسول ps4 فروخته است. سونی همچنین گفته که تا تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۴، بیش ۲۰.۵ بازی را هم به صورت خرده فروشی و هم به صورت دیجیتال و آنلاین فروخته است. به علاوه سونی در این خبر در مورد سیستم اشتراک گذاری این کنسول اطلاعاتی را منتشر کرده مبنی براینکه تا به حال بیش از ۱۳۵ میلیون «داده» که بیشتر به صورت ویدئو بوده، میان کاربران اشتراک گذاری شده است. این اشتراک گذاری های تماماً توسط دسته استثنائی این کنسول «DualShock 4» انجام شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.