به روز رسانی Windows Phone 8.1 برای برنامه نویسان عرضه شد - تکفارس 
به روز رسانی Windows Phone 8.1 برای برنامه نویسان عرضه شد - تکفارس 

به روز رسانی Windows Phone 8.1 برای برنامه نویسان عرضه شد

alierna
۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - 22:48
به روز رسانی Windows Phone 8.1 برای برنامه نویسان عرضه شد - تکفارس 

همانطور که وعده داده شده بود، از امروز Windows Phone 8.1 برای برنامه نویسان قابل دانلود است.

Joe Belfiore رئیس مدیریت برنامه های ویندوز فون در شرکت مایکروسافت، در توئیتر خود عکسی از صفحه ی پیام به روز رسانی Windows Phone 8.1منتشر کرد.

در نظر داشته باشید که برای به روز رسانی به این نسخه از سیستم عامل، نیاز به نصب به روز رسانی کوچک دیگری دارید. وظیفه ی این به روز رسانی کوچک آماده سازی گوشی شما برای به روز رسانی به سیستم عامل Windows Phone 8.1 است. کاربران عادی می توانند در چند ماه آینده از این نسخه ی سیستم عامل استفاده کنند. گوشی های جدید از ماه آینده به همراه این سیستم عامل عرضه خواهند شد.

big

اگر شما برای به روز رسانی به این نسخه از سیستم عامل عجله دارید، ثبت نام یک گوشی به عنوان گوشی توسعه دهنده و برنامه نویس کار سختی نیست. شما می توانید با پرداخت ۱۹ دلار به مایکروسافت و دسترسی به Windows Phone Store این کار را انجام دهید. یا اینکه از طریق برنامه ی App Studio به عنوان یک برنامه نویس و توسعه دهنده به رایگان ثبت نام کنید. کسانی که به عنوان یک برنامه نویس و توسعه دهنده خود را ثبت نام می کنند، اجازه ی نصب این به روز رسانی را خواهند داشت.

آخرین نسخه ی ویندوز فون، یعنی Windows Phone 8.1 قابلیت های جدیدی را به سیستم عامل اضافه می کند. از جمله ی این قابلیت ها می توان به دستیار صوتی کورتانا، مرکز اعلانات، رابط کاربری به روز شده با قابلیت تغییر و شخصی سازی بسیار، در صفحه ی خانگی و صفحه ی قفل گوشی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید