موتور سیکلت برقی johammer با یک شارژ ۲۰۰ کیلومتر می پیماید - تکفارس 
موتور سیکلت برقی johammer با یک شارژ ۲۰۰ کیلومتر می پیماید - تکفارس 

موتور سیکلت برقی johammer با یک شارژ ۲۰۰ کیلومتر می پیماید

taham
۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - 16:34
موتور سیکلت برقی Johammer با یک شارژ 200 کیلومتر می پیماید

باید اعتراف کرد که از وجود چنین موتور سیکلتی شگفت زده خواهیم شد. موتور سیکلت الکتریکی johammer که میتواند تا ۲۰۰ کیلومتر را با یک بار شارژ بپیماید و بدون ایجاد آلودگی شما را به مقصد برساند.در ادامه میتوانید تصاویر و مطالب بیشتری از این موتور سیکلت ببینید.با ما همراه باشید.

این موتور سیکلت با طراحی عجیبی که دارد همه را بر آن میدارد که ابراز شگفت زدگی خود را از دیدن این وسیله ی نقلیه ی فوق العده مدرن اعلام کنند.طراحی منحصر به فرد و زیبای این موتور سیکلت برقی این حس را به شما منتقل میکند که گویی سوار بر یک حلزون شده و به پیش میروید.این موتور سیکلت در شمال اتریش ساخته شده است و مراحل ازمایشی بر روی ان انجام شده است و انتضار میرود که بزودی آن را در همه ی خیابان های دنیا ببینیم زیرا با این شرایط باید منتظر تولید انبوه این نوع موتور سیکلت باشیم.

موتور سیکلت برقی Johammer با یک شارژ 200 کیلومتر می پیماید

 

این موتور سیکالت دیگر شبیه موتور سیکلت های سوختی نیست و خیری از باک بنزین و نشان دهنده ی باک در جلوی موتور نیست و به جای آن شما سرعت و میزان شارژ باتری موتور سیکلت را در آینه ی موتور سیکلت میبینید.باید ورود خود به دنیای دیگری از نقل و انتقالات را جشن بگیریم دنیایی که در آن خبری از پمپ های بنزین و سوخت های فسیلی و آلودگی های ناشی از آن نیست.همه مردم دنیا باید به فکر خرید یکی از این وسایل نقلیه و جایگزینی آن با وسایل نقلیه ی فعلی خود در آینده باشند اما قیمت چنین وسایل نقلیه ای که از انرژی الکتریکی برای حرکت استفاده میکنند بیسار زیاد است.

موتور سیکلت برقی Johammer با یک شارژ 200 کیلومتر می پیماید

این موتور سیکلت از یک سیستم تعلیق مرکزی و سیستم تقسیم قدرت بهره میبرد که تمام فعالیت های موتور سیکلت را میتوان با آن کنترل کرد سیستم ترمز این موتور سیکلت الکتریکی هم از مدرن ترین سیستم های ترمز الکتریکی است.

نکته ی فوق العاده جالب این موتور سیکلت باتری پرقدرت ان است که موجب شده این موتور سیکلت با یک بار شلرژ کامل بتواند ۲۰۰ کیلومتر معادل ۱۲۳ مایل را طی کند این موتور سیکلت از یک مجموعه باتری استفده میکند که توان ۱۲.۷ کیلو وات ساعت انرژی را برای موتور سیکلت تامین میکند.موتور سیکلت با این باتری میوتند ۲۰۰ کیلومتر را بی وقفه طی کند این اولین موتور سیکلتی است که توان طی کردن چنین وسافتی را با چنین باتری هایی دارد.

موتور سیکلت برقی Johammer با یک شارژ 200 کیلومتر می پیماید

این باتری ها به صورت دستی و از کنار هم قراردادن مجموعه ای از باتری های قابل شارژ درست شده است که عمر و دام باتری را به حد اکثر تا اکنون افزایش داده است. عمر کاری این باتری ها برای ۲۰۰.۰۰۰ کیلومتر معادل۱۲۴.۰۰۰ مایل مناسب است و بعد از طی کردن این مسافت دیگر وقت آن میرسد که باتری های موتور سیکلت تعویض شوند زیرا دیگر بازده و توان قبل را نخواهند داشت.

این مقدار عمر کاری باتری حدود ۴ سال میشود که این هم در بین وسایل نقلیه الکتریکی یک رکورد محسوب میشود.شما یک موتور سیکلت برقی میخرد و ان را به راحتی در خانه شارژ میکنید و برای ۴ سال هم نیاز به تعویض باتری آن نخواهید داشت.این فوق العاده نیست؟

موتور سیکلت برقی Johammer با یک شارژ 200 کیلومتر می پیماید

قیمت این موتور سیکلت هم کمی وسوسه انگیز است و آنهایی که دستشان به دهنشان میرسد را تشویق به خرید آن میکند قیمت این دستگاه با باتری ۸.۷ کیلو وات ساعتی در حدود ۲۳.۰۰۰ یورو است و اگر موتور سیکلت با باتری ۱۲.۷ کیلو وات ساعتی را بخواهید. قیمت آن ۲۵.۰۰۰یورو است. باتری این دستگاه جز اجزای گران قیمت آن محسوب میشود و نیاز به نگه داری خاصی دارد .قیمت این موتور سیکت به دلار حدود ۳۴.۰۰۰ دلار است که در صورت خرید مستقیم از شرکت اتریشی این شرکت مبلغ ۲۵۰ دلار را به عنوان هدیه به شما بازمیگرداند.

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.