اطلاعاتی از غول جدید LG به بیرون درز کرد! - تکفارس 
اطلاعاتی از غول جدید LG به بیرون درز کرد! - تکفارس 

اطلاعاتی از غول جدید LG به بیرون درز کرد!

jabersaber
۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - 14:54
اطلاعاتی از غول جدید LG به بیرون درز کرد! - تکفارس 

به تازگی اطلاعاتی جدید از پرچم دار هوشمند ال جی، به بیرون درز پیدا کرده است. این اطلاعات در مورد مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری این تلفن همراه می باشد. با ما همراه باشید.

این خبر که در سایت «Sprint’s website» و توسط یکی از کاربرانش منتشر شده اطلاعاتی را در مورد مشخصات گوشی LS990 ال جی منتشر کرده که هنوز میشه گفت در حد یک شایعه است. پرچم دار ال جی به احتمال زیاد به آخرین ورژن سیستم عامل محبوب انروید «۴.۴.۲ KitKat» مجهز خواهد بود. سیستم پردازشی این گوشی نیز یک چیپ Qualcomm Snapdragon 800 با قدرت ۲.۳GHz خواهد بود. گفته میشه که صفحه نمایشگر ۵ اینچی این گوشی کیفیت QHD را با رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ داراست.

181599-lgg2large

مطمئناً صفحه نمایشگر بزرگ، حافظه رم زیادی هم می طلبه! از این رو یک حافظه رم ۳GB برای این گوشی در نظر گرفته شده است. همچنین این موبایل دارای درگاه micro-SD نیز هست که به این وسیله میتوان حافظه جانبی گوشی را تا ۶۴GB افزایش داد. اما در مورد دوربین این گوشی باید گفته که دارای ۲ دوربین است. دوربین جلو که برای مکالمات ویدئویی ساخته شده و کیفیت ۲.۱ مگاپیکسلی را ارائه میدهد و دروبین اصلی که در پشت گوشی قرار دارد که میتواند با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل به ثبت عکس و ضبط فیام بپردازد. طبق شایعات این گوشی در ۱۷ می معرفی خواهد شد. پس تا موقع باید صبر پیشه کرد و زیاد به این شایعت دل نبست!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید