Amazon هم گوشی خواهد ساخت - تکفارس 
Amazon هم گوشی خواهد ساخت - تکفارس 

Amazon هم گوشی خواهد ساخت

alierna
۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - 04:23
Amazon هم گوشی خواهد ساخت - تکفارس 

زمانی که آمازون پا به عرصه ی تولید سخت افزار گذاشت یک سیاست را برای خود در نظر گرفت: عرضه کردن محصولات با پایین ترین قیمت ممکن، حتی اگر شرکت ضرر کند، و سود کردن با فروش محتوای مخصوص دستگاه.

این رویه برای آمازون بسیار کار آمد بوده و این شرکت را از پیش موفق تر کرده است. حال این شرکت به فکر بیشتر کردن این موفقیت، با ارائه ی یک گوشی موبایل، افتاده است. مدتی است که صحبت هایی در مورد این گوشی شنیده می شود. با استناد به گزارش های Wall Street Journal، شرکت آمازون در ماه ژوئن گوشی خود را معرفی کرده و در ماه سپتامبر آن را به بازار عرضه خواهد کرد.

پیش از این طرح های اولیه ای توسط آمازون منتشر شده بود. با توجه به همان طرح ها، این گوشی باید دارای نمایشگری سه بعدی، بدون نیاز به عینک باشد. این قابلیت با استفاده از دوربین جلوی گوشی برای تشخیص مکان سر کاربر، صفحه نمایش رتینای مخصوص و نرم افزاری برای تنظیم تصویر به صورت سه بعدی کار خواهد کرد. این فناوری در عین سادگی بسیار جالب بوده و کاربردی خواهد بود.

هنوز خبرهای دیگری از این گوشی در دست نیست اما می توان مطمئن بود که هیچ اوپراتوری این گوشی را عرضه نخواهد کرد. طبق سیاست این شرکت قیمت نهایی این محصول باید بسیار به صرفه باشد. اما قابلیت هلوگرام مانند ۳ بعدی این گوشی ممکن است در قیمت نهایی این محصول اثر گذار باشد. قابل ذکر است که ماه سپتامبر، زمان عرضه ی نسخه ی بعدی آیفون نیز هست.

شرکت آمازون یکی از پرفروش ترین شرکت های تبلت ساز دنیا است. گمان می رود گوشی تلفن همراه این شرکت هم به فروشی عالی دست یابد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.