بازی Grand Theft Auto V برای کنسول های نسل جدید نیز خواهد آمد! - تکفارس 
بازی Grand Theft Auto V برای کنسول های نسل جدید نیز خواهد آمد! - تکفارس 

بازی Grand Theft Auto V برای کنسول های نسل جدید نیز خواهد آمد!

jabersaber
۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - 00:09
بازی Grand Theft Auto V برای کنسول های نسل جدید نیز خواهد آمد! - تکفارس 

به تازگی یک خرده فروش رومانیایی عنوان محبوب Grand Theft Auto V برای دو کنسول PS4 و XBOX ONE لیست کرده است. اما Rockstar هنوز در مورد این خبر اظهار نظری نکرده است. برای پی بردن به جزئیات خبر با ما همراه باشید.

عنوان Grand Theft Auto V در سال ۲۰۱۳ برای کنسول های PS3 و XBOX 360 منتشر شد. بازی بلافاصله پس از منتشر شدن طعم موفقیت را چشید و رکوردهای قبلی خود را یکی پس از دیگر جابه جا نمود. از آن موقع تا به الان، خبرها و شایعات فراوانی را در مورد بازی شنیده ام. یکی از این شایعات در مورد منتشر شدن این بازی برای کنسول های نسل جدید بود. حالا یک خرده فروش در رومانی ادعا کرده که این بازی برای دو پلتفرم XBOX ONE و PS4 منتشر خواهد شد.

gta-v-ps4-xbox-one-listing-romanian-retailer

همانطور که در تصویر بالا ملاحظه می فرمائید، خرده فروشی به نام «Altex» این عنوان را برای کنسول های نسل جدید لیست کرده است و هچنین این بازی را هم اکنون می توان پیش فروش نمود. این سایت معتقد هست که بازی برای این دوکنسول در تاریخ ۱۵ ژوئن منتشر خواهد شد با این حال این خرده فروش این را هم گفته که تاریخ انتشار بازی، یک تاریخ تقریبی است. باید صبر کرد و دید که آیا کمپانی سازنده بازی «راک استار» این خبر را تأیید خواهد کرد یا نه؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.