اطلاعات جدید از عنوان «Watch Dogs» منتشر شد+تریلر نسخه pc اضافه شد! - تکفارس 
اطلاعات جدید از عنوان «Watch Dogs» منتشر شد+تریلر نسخه pc اضافه شد! - تکفارس 

اطلاعات جدید از عنوان «Watch Dogs» منتشر شد+تریلر نسخه pc اضافه شد!

jabersaber
۲۱ فروردین ۱۳۹۳ - 18:32
اطلاعات جدید از عنوان «Watch Dogs» منتشر شد+تریلر نسخه pc اضافه شد! - تکفارس 

به تازگی یوبیسافت اطلاعاتی را  از این بازی پرطرفدار و مورد انتظار منتشر کرده است. این اطلاعات در مورد نحوه ی اجرای بازی در پلتفرم ها، کیفیت و گرافیک آنها و خیلی خبر دیگه که همه را با هم مرور می کنیم. همچنین ساعاتی پیش تریلری از بازی منتشر شد که قدرت گرافیکی و ویژگی های جدید کارت گرافیک «Nvidia» را نشان میدهد. با ما همراه باشید.

بالاخره کمپانی یوبی سافت در مورد میزان کیفیت و رزولوشون بازی در پلتفرم های مختلف خبرهایی را منتشر کرد. آقای Lars Bonde که از سازندگان بازی محسوب میشه تأیید کرده که این بازی در کنسول ps4 با کیفیت full HD و با رزولوشن ۱۰۸۰P اجرا خواهد شد. اما وقتی نوبت به کنسول مایکروسافت یعنی XBOX ONE رسید آقای Lars Bonde حرفی را به زبان نیاورد. اما براساس شایعات این بازی در کنسول XBOX ONE با رزولوشن ۹۰۰P اجرا خواهد شد. پس اینطور که به نظر میاد بازی در کنسول سونی اقبال بیشتری را نسبت به کنسول مایکروسافت داراست.

Watch_Dogs_wallpaper

همین چند وقت پیش بود که یوبیسافت تصاویری را از گیم پلی منتشر کرده بود که در آن از سیستم «inventory» گوشی هوشمند شخصیت اصلی رونمایی شد. اما به تازگی یکی از کاربران در تصاویر به مطلبی پی برده که اگه صحت داشته باشد واقعاً جای صحبت دارد. این کاربر باهوش وقتی یکی از این تصاویر را برعکس بصورت وارانه کرده آیکونی را مشاهده کرده که دقیقا شبیه به لوگوی بازی «Assassin’s Creed» هستش.

watch-dogs-assassins-creed-easter-egg-image-1

عکس بازی Watch Dogs

watch-dogs-assassins-creed-easter-egg-image-3

عکس وارونه شده از بازی Watch Dogs

همانطور که در تصاویر بالا نیز مشاهده می فرمائید اولین عکس، تصویری هستش که یوبی سافت چندی پیش منتشر کرد و دومین عکس نیز همان هست ولی وقتی این عکس بصورت وارونه شد، لوگوی بازی Assassin’s Creed در آن پدید آمد. اگر کمی بیشتر دقت کنید آیکونی را مشاهده میکنید که شبیه به گوی «Eden» در بازی Assassin’s Creed هست. به نظر میاد که این خبر تأیید شده که یک سر و سری بین این بازی و عنوان Assassin’s Creed وجود دارد و شخصیت اصلی بازی یعنی «Aiden» با شخصیت های اصلی سری Assassin’s Creed در ارتباط هستش. باید صبر کرد و دید!

watch-dogs_6

همچنین خبری دیگر که توسط کارگردان هنری بازی آقای Jonathan Morin تأیید شده در مورد تعداد مینی گیم های وجود در بازی هستش. او گفته که : ((( در کل ۶ مینی گیم در این بازی وجود دارد،  اما در حقیقت تعدادشون مطمئناً از گیم پلی اصلی بازی بیشتر هست!))) و این خبر تأیید شده که قبل از انتشار بازی برای pc تریلری از آن منتشر خواهد شد.

watch-dogs-screen_3-400x229

همچنین آقای «Danny Belanger» یکی از لیدطراح های بازی به تازگی مطلبی را در مورد گرافیک و کیفیت اشیاء و محیط بازی در کنسول های نسل جدید«PS4 و XBOX ONE» و قدیم «PS3 و XBOX 360» مقایسه ای رو انجام داده است. او به عنوان مثال در مورد کیفیت آب در بازی او اظهار داشته که کیفیت آب در کنسول های نسل جدید و قدیم زمین تا آسمان فرق میکند! او گفته : ((( این یک امتیاز و برتری محسوب نمیشه، ما میخواستیم بازی در کنسول های یک کیفیت را داشته باشد. ولی به نظر میاد که تفاوت هایی وجود داشته باشه. پر واضحه که هرچقدر قدرت کنسول بیشتر باشه، بازیساز هم میتواند مانور بیشتر را در گرافیک بازی ایجاد نماید. یکی از این تفاوت ها آب هست. مطمئنا کیفیت آب در کنسول ها و پلتفرم ها، کاملا متفاوت هست. ولی در بقیه موارد سعی شده که تفاوتی دیده نشود.)))

Watch-Dogs-feature-2-672x372

اما در مورد تریلر جدید بازی باید گفت که اولین نمایشی هست که  در pc انجام میشه و برای اولین بار هستش که از گیم پلی بازی در کامپیوتر رونمایی میشه. دراین پیشنمایش ما شاهد ویژگی های گرافیکی هستیم که فقط با کارت گرافیک Nvidia میسر است. سازندگان بازی در مورد این تریلر توضیحاتی را داده اند: (((ما مدت ها از نزدیک با Nvidia  در حال کار بر روی بازی بودیم تا اینکه بتوانیم یک جهان پویا و زنده را در خلق کنیم  وما توانستیم شهر شیکاگو برای ورژن pc  ایجاد کنیم.)))

این عنوان مورد انتظار در تاریخ ۲۷ می و برای پلتفرم های PC, PS3, PS4, Xbox One و Xbox 360 منتشر خواهد شد. لازم به ذکر که این بازی هنوز برای کنسول Wii U تأیید نشده است.

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p / حجم ۱۷MB

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.