اعلام آمادگی سامسونگ برای ساخت تبلت های ۲K - تکفارس 
اعلام آمادگی سامسونگ برای ساخت تبلت های ۲K - تکفارس 

اعلام آمادگی سامسونگ برای ساخت تبلت های ۲K

taham
۲۱ فروردین ۱۳۹۳ - 17:27
اعلام آمادگی سامسونگ برای ساخت تبلت های 2K

تعدادی از تامین کننده های قطعات کمپانی سامسونگ روز گذشته طی جلسه ا ی هماهنگ آمادگی خود را برای تامین قطعات مورد نیاز برای ساخت تبلت هایی با صفحه نمایش ۲K اعلام کردند.

تامین کننده های شرکت سامسونگ اعلام کرده اند که توانایی ساخت و تامین قطعات لازم برای ساخت تبلت هایی با صفحه نمایش ۲ هزار پیکسلی یا همان ۲K را دارند و میتوانند به زودی کار خود را آغاز کنند.

بیشتر این تامین کنندگان قطعات چینی هستند و سامسونگ قصد همکاری با آنها را دارد و طبق اطلاعات پخش شده در سایت های خبری معتبر این تبلت ها باید در اندازه ی ۱۰ اینچ ساخته شوند و انتظار میرود در اواخر سال میلادی شاهد ورود این نوع تبلت ها به بازار باشیم.علت همکاری شرکت کره ای سامسونگ با این تولید کنندگان چینی بی شک قیمت پایین قطعات تولیدی آنها است. این تامین کنندگان چینی علاوه بر همکاری با شرکت سامسونگ در حال مذاکره با شرکت های بزرگ دیگری هم هستند .علاقه ی فراوانی برای همکاری با تامین کنندگان چینی در کل دنیا ایجاد شده است و این به خاطر قیمت پایین و کیفیت استاندارد قطعات تولیدی این تامین کنندگان میباشد.

این تامین کنندگان چینی آمادگی خود را برای همکاری با هر شرکتی که قصد ساخت تبلت با چنین ویژگی هایی را دارد اعلام کرده است و از دیروز موج عجیبی از انتقادات به شرکت های بزرگ ایجاد شده است. این تامین کنندگان چینی قطعات هنوز در بازار امتحان خود را پس نداده اند و ممکن است در آینده شاهد اتفاقات عجیبی باشیم.

با این رود رو به رشد در سال ۲۰۱۴ که ایجاد شده است. انتظار میرود در سال میلادی آینده شاهد حضور تعداد زیادی گوشی و تبلت های با رزولوشن ۲ هزار پیکسلی در بازار باشیم و استاندارد کیفیت صفحه نمایش گوشی های موبایل و تبلت افزایش یابد.

افراد مطلع در این زمینه اطلاعات دیگری هم منتشر کرده اند که شرکت سامسونگ نه تنهابرای تامین صفحه نمایش دستگاه های خود با شرکت های چینی وارد همکاری شده است بلکه قصد همکاری با شرکت های تامین کننده قطعات اصلی را هم دارد و این به خاطر پایین آوردن هزینه های این شرکت خواهد بود.

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید