تریلری جدید از عنوان «The Evil Within» منتشر شد! - تکفارس 
تریلری جدید از عنوان «The Evil Within» منتشر شد! - تکفارس 

تریلری جدید از عنوان «The Evil Within» منتشر شد!

jabersaber
۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - 23:25
تریلری جدید از عنوان «The Evil Within» منتشر شد! - تکفارس 

ساعاتی پیش تریلری زیبا و ترسناک از بازی The Evil Within منتشر شد. در تریلر ۲ دقیقه ای فرصتی بود که گرافیک و تکسچرهای بازی نیز محک بخورند. با ما همراه باشید.

بازی «The Evil Within» که در ژاپن با نام «Psychobreak»نیز شناخته میشود یک بازی در ژانر ترسناک «survival horror» هستش که توسط استودیو بازی سازی ژاپنی «Tango Gameworks» در حال ساخت و توسط «Bethesda Softworks» منتشر خواهد شد. دراین بازی  پلیر در نقش فردی به نام Sebastian Castellanos بازی خواهد نمود. بازی این مورد را به ما می آموزد که فاکتور و کلید زنده ماندن در محیط یا تا پای جان جنگیدن است و یا فرار کردن! سباستین مجبور خواهد شد که از محیط اطراف برای زنده ماندن به نفع احسن سود ببرد حتی اگر محیط برخلاف میل او عمل کند.

The_Evil_Within_boxart

از این بازی اول با عنوان «Project Zwei» و در تاریخ آوریل ۲۰۱۲ رونمایی شد اما در آوریل سال بعد یعنی ۲۰۱۳ Bethesda Softworks چند تریلر را از بازی و با عنوان The Evil Within  منتشر نمود. و اما داستان بازی از آنجا شروع میشه که وقتی بازرس Sebastian Castellanos و همکارنش «Joseph Oda و کیدمن» به سر صحنه ی جرم وحشتناکی از قتل عام  میروند، در میابند که یک نیروی قدرتمند و سری کمین کرده و منتظر آنهاست. افسران پلیس یکی پس از دیگری کشته میشوند و از دست سباستین نیز کاری برنماید. در آخر نیز به او حمله میشود و هوشیاری خود را از دست میدهد. پس از ساعاتی او به هوش میاد و دوستان خود را میبیند که در حال قطعه قطعه شدن توسط یک غول بی شاخ دم هستند. کار او تازه از اینجا شروع میشود. او باید بفهمد که این نیروی اسرار آمیز چیست و از جان او چه میخواهد.

The-Evil-Within

این بازی ترسناک برای پلتفرم های Pc, Xbox360, Ps3, Ps4, Xboxone و در تاریخ ۲۶ اوت ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.