پرچمدار Sharp با نام Xx 302Sh با ظاهری جالب معرفی شد - تکفارس 
پرچمدار Sharp با نام Xx 302Sh با ظاهری جالب معرفی شد - تکفارس 

پرچمدار Sharp با نام Xx 302Sh با ظاهری جالب معرفی شد

alierna
۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - 03:54
پرچمدار Sharp با نام Xx 302Sh با ظاهری جالب معرفی شد - تکفارس 

شرکت شارپ گوشی پرچمدار جدید خود را با ظاهری تازه و زیبا معرفی کرد. این گوشی از سری گوشی های Aquos است که Xx 302Sh نام گرفته است.

Xx 302Sh دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه ی بالایی است. یعنی در قسمت جلویی گوشی بیشتر فضای استفاده شده صفحه نمایش است. Xx 302Sh با صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی و با بدنه ای با اندازه ی ۱۳۲mm در ۷۰mm ساخته شده است. این گوشی در زمینه ی طراحی و استفاده از فضای گوشی بسیار بهتر از  Samsung Galaxy S5,Sony Xperia Z2, و  (HTC One (M8 عمل کرده است.

gsmarena_001 (5)

 

نکته ی مورد توجه در مورد این دستگاه، دارا بودن استاندارد IP57 است. این استاندارد مربوط به ضد آب و گرد و غبار بودن گوشی است. پردازنده ی این گوشی Snapdragon 800 قدرتمند بوده که با ۲ گیگابایت رم پشتیبانی می شود. فضای داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایت است و می توان با کارت حافظه آن را ارتقا داد. باتری این گوشی ۲۶۰۰ mAh است. پنل صفحه نمایش این گوشی، پنل خود شرکت شارپ با نام IGZO است. این صفحه نمایش یکی از باریک ترین صفحه نمایش های دنیا است. دستگاه دارای دو دوربین بسیار با کیفیت است که به نظر می رسد ساخته ی خود Sharp باشند. دوربین پشتی با رزلوشن ۱۶ مگایپیکسل است و دوربین جلویی ۱۲ مگاپیکسل است. متاسفانه این دستگاه بسیار جذاب و زیبا تنها برای کشور ژاپن در دسترس است و هنوز خبری راجع به انتشار جهانی آن منتشر نشده است. لازم به ذکر است که این گوشی چیزی حدود ۶۷۰ دلار قیمت گذاری شده است.

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.