Lava گوشی جدید و میان رده ی Iris Pro 20 را معرفی کرد - تکفارس 
Lava گوشی جدید و میان رده ی Iris Pro 20 را معرفی کرد - تکفارس 

Lava گوشی جدید و میان رده ی Iris Pro 20 را معرفی کرد

alierna
۱۸ فروردین ۱۳۹۳ - 17:45
Lava گوشی جدید و میان رده ی Iris Pro 20 را معرفی کرد - تکفارس 

شرکت هندی لاوا جدید ترین گوشی میان رده ی خود، یعنی Iris Pro 20 را معرفی کرد. این گوشی بسیار باریک ۴.۷ اینچی بوده و تنهای ۱۱۲ گرم وزن دارد.

این گوشی همراه با دیگر گوشی این شرکت دومین گوشی جدید این شرکت خواهد بود که پس از پرچمدار اصلی این شرکت، Iris Pro 30 معرفی شده است. تنها تفاوت این دو گوشی در صفحه نمایش آنها است. جایی که Iris Pro 30 صفحه نمایشی HD و ۴.۷ اینچی دارد، در حالی که Iris Pro 20 صفحه نمایشی با رزلوشن ۹۶۰×۵۴۰ پیکسل و همان اندازه را دارد.

gsmarena_001 (1)

و اما از جهات دیگر این دو گوشی بسیار شبیه به هم هستند. Iris Pro 20 دارای پردازنده ی ۴ هسته ای با کلاک ۱.۲ گیگاهرتز، ۴ گیگابایت فضای داخلی و ۱ گیگابایت رم می باشد. ضرفیت باتری این دستگاه ۲,۰۰۰mAh است. سیستم عامل نصب شده بر روی این گوشی نسخه ی نه چندان جدید ۴.۲ Jelly Bean از سیستم عامل اندروید است. این گوشی در دو نوع تک سیم کارته و دو سیم کارته به بازار عرضه می شود.

متاسفانه کیفیت دوربین جلویی گوشی VGA است. اما دوربین اصلی و پشتی گوشی ۸ مگاپیکسل بوده و با توجه به دو فلش LED پشت آن عکس های خوبی خواهد گرفت. طراحی این گوشی بسیار زیبا و عالی بوده و تنها مشکل آن لک گرفتن قاب پشتی گوشی است. سیستم عامل این گوشی کمی دارای باگ است و هنوز در بعضی مواقع مشکل دار می شود.

چیزی که باعث موفقیت یا عدم موفقیت این گوشی می شود قیمت آن خواهد بود. در حال حاضر قیمت مشخص شده برای این گوشی ۲۵۰ دلار است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.