با بارکد اسکنر آمازون به کارهای آشپزخانه برسید! - تکفارس 
با بارکد اسکنر آمازون به کارهای آشپزخانه برسید! - تکفارس 

با بارکد اسکنر آمازون به کارهای آشپزخانه برسید!

jabersaber
۱۸ فروردین ۱۳۹۳ - 12:12
با بارکد اسکنر آمازون به کارهای آشپزخانه برسید! - تکفارس 

کمپانی«Amazon» به تازگی از از یک اسکنر دستی ال ای دی رونمایی کرده که این اجازه را به کاربران میده که به سرویس مواد غذایی «AmazonFresh» مستقیماً وصل بشوند و موارد خواستنی های خودشان را انتخاب و به لیست خرید اضافه کنند…

تا حالا در چنین موقعیتی قرار داشته اید که هیچ نوع مواد غذایی را در خانه برای درست کردن شام نداشته باشید؟ و خرید رفتن هم براتون مشکل باشه؟ خب نگران نباشید آمازون این مشکل شما را با محصولی به نام «Dash» حل کرده است. این قطعه سخت افزاری که از ملزومات آن داشتن اینترنت Wi-Fi هستش با فعال کردن بارکد اسکنر آن میتوانید به راحتی از کمپانی AmazonFresh خرید نماید و موادغذایی را که خریدید را درهمان روز دریافت کنید.

amazon-dash-head-590x330

با «Dash» شما همچنین میتوانید بوسیله بارکد اسکنری که این وسیله داراست، آن آیتم و موادغذایی که در خانه درحال تمام شدن هست را اسکن کنید و آن را به لیست خرید خود اضافه کنید. یکی از ویژگی های جالب این وسیله میکرفون آن است. کاربران بوسیله میکرفون قادرند با آنچه را که نیاز دارن با حرف زدن به زبان بیارن و آن را به لیست خرید خود اضافه کنند. اما برای کامل کردن خرید خود بایستی این وسیله را به یک رایانه یا تبلت وصل نمود بعد سایت AmazonFresh را بارگذاری کرد و پروسه خرید خود را کامل کرد.

amazondash

متأسفانه سرویس «AmazonFresh» هم اکنون فقط در آمریکا و آن هم در جنوب کالیفرنیا، سانفرانسیسکو، و سیاتل در دسترس هست ولی این امکان نیز وجود دارد که بزودی نیز در نیویورک راه اندازی شود. این سرویس بیش از ۵۰۰,۰۰۰ آیتم را برای خرید دارا هستش و علاوه بر موادغذایی شامل ابزار و لوازم برقی نیز میشود. در پایان باید به این نکته توجه کرد که این سرویس هنوز بصورت کامل برای خود ایالات متحده راه اندازی نشده از همین رو قابل دسترس بودن آن در ایران امری غیرممکن و کاملاً محال است!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید