Logitech آداپتور صوتی خود را معرفی کرد - تکفارس 
Logitech آداپتور صوتی خود را معرفی کرد - تکفارس 

Logitech آداپتور صوتی خود را معرفی کرد

taham
۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - 16:04
Logitech آداپتور صوتی خود را معرفی کرد

با این آداپتور می توانید هر نوع اسپیکر قدیمی یا جدید که فاقد سیستم بی سیم یا همان وایرلس است را به این سیستم مجهز کنید. در ادامه می توانید اطلاعات بیشتری را به دست آورید پس با ما همراه باشید.

Logitech اداپتور صوتی بلوتوث خود را معرفی کرد با این آداپتور همه می توانند سیستم های ص.تی قدیمی خود را به یک سیستم صوتی جدید و بی سیم تبدیل کنند.به این صورت که شما کافی ایست این آداپتور را به بلندگوی خود متصل کنید و آن را روشن کنید حالا شما صاحب یک بلندگوی مجهز به سیستم بی سیم از طریق تکنولوژی بلوتوث هستید.

شما خیلی ساده می توانید خودتان این کار را انجام دهید به ای نصورت که جک ۳٫۵ میلیمتری اسپیکر را به دستگاه اداپتور وصل میکنید و بعد این دستگاه شروع به کار میکند شما در گوشی یا تبلت یا لپ تاپ خود به دنبال نام بلوتوث دستگاه آداپتور میگردید و بعد از پیدا شدن آنرا انتخاب میکنید و بعد هنگامی که موسیقی را از طریق گوشی یا هر وسیله ی دیگر اجرا کنید صدای آن را با کیفیت عالی از اسپیکر بی سیم خواهید شنید.

Logitech آداپتور صوتی خود را معرفی کرد

Logitech آداپتور صوتی خود را معرفی کرد

این داپتور فوق العاده عالی توانیی اتصال به دو دستگاه را به صورت هم زمان خواهد داشت و بدون مشکل کا ر خواهد کرد.این اسپیکر باغث میشود که شما نیاز به خرید اسپیکر های گرانقیمت بی سیم را نداشته باشید و از همان اسپیکر های قدیمی خود را به یک اسپیکر بی سیم جدید تبدیل کنید.و شما را از شر سیم های دور و دراز راحت میکند که همیشه باعث اذیت شما میشدند و در هر کجا ی اتاق یا محل کار خود که باشید می توانید در هر زمان که دوست داشته باشید به موسیقی گوش کنید و از تکنولوژی بی سیم نهایت استفاده و لذت راببرید.

این دستگاه برای اولین بار در بریتانیا عرضه میشود و شما در ماه آینده می تواند در سایت لاجیتک ان را مشاهده و خریداری کنید قیمت این دستگاه در حال حاضر در بریتانیا حدود ۳۵ یورو اعلام شده است که به تومان چیزی حدود ۱۴۰ هراز توامن خواهد بود. که در مقایسه با اسپیکر های مجهز به بلوتوث ارزانتر است البته نه خیلی ارزان تر . اینقیمت در بریتانیا در مقایسه با قیمت اسپیکر های بی سیم جدید خیلی پلپایین تر است و در واقع نصف قیمت است که از لحاظ اقصادی به صرفه است.

این آداپتور طراحی زیبایی هم دارد به همیچ عنوان به صورت یک شی اضافی به نظر نخواهد رسید پس اگر فصد خرید لان را دارید شک نکنید چون در تست کیفیت صدا در مقایسه با اسپیکر های بی سیم با سربلندی بیرون آمده است و از لحاظ کیفیت صدای خروجی از دستگاه هیچ فرقی با اسپیکر های بی سیم موجود در بازار نخواهد داشت.

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.