گوشی لوکس دوسیمکارته Gresso Azimuth معرفی شد - تکفارس 
گوشی لوکس دوسیمکارته Gresso Azimuth معرفی شد - تکفارس 

گوشی لوکس دوسیمکارته Gresso Azimuth معرفی شد

taham
۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - 14:09
گوشی لوکس دوسیمکارته Gresso Azimuth معرفی شد

امروز شاهد معرفی گوشی جدیدی با نام Gresso Azimuth بودیم که ویژگی های منحصر به فرد این گوشی را باید حتما بدانید در ادامه بیشتر در مورد این گوشی صحبت خواهیم کرد.

 

این گوشی یک ویژگی بسیار بارز دارد که ان را ا همه ی گوشی های دیگر متمایز میکند و آن جنس بدنه و نوع ساخت آن است. بدنه این موبایل از مقاوم ترین الیاژ های تیتانیوم ساخته شده است که به مدت ۹ ساعت در دمای بالا حرارت دیده ات و و آنقدر پرس کاری روی آن انجام شده است که مقاومتی در حد فولاد پیدا کرده است و در مقابل خمیدگی و فشار و ضربه مقاومت بالایی از خود نشان داده است.

همچنین ۲۱ قطعه فولادی در صفحه کلید آن به کار رفته است که بیسار مقاوم هستند اما برای فردن دکمه ها شما با یک فشار بسیار کم می توانید دکمه را فشار دهیدو از این صفحه کلید مقاوم لذت ببرید.

صفحه جلویی گوشی که صفحه نمایش هم در این قسمت قرار گرفته است از یک نوع شیشه ساخته شده است که ترکیبات به کار رفته در این شیشه به گونه ای است که آن را ضد گلوله کرده است . منظور از ضد گلوله بودن مقاوت بالای این شیشه است .این ششه به هیچ وجه خط و خش بر نخواهد داشت.و این نگرانی را برای صاحبش از بین میبرد.

در قسمت جلو و بالای گوشی شما لوگو Gersso را مشاهده میکنید که به زیبایی هک شده است . این لوگو در برخی مدل ها با تیتانیوم و در برخی مدل های سفارشی با طلای سفید ۱۸ عیار طراحی شده است.بعد از این جمله شما حتما می گویید که این گوشی باید قیمت بالایی داشته باشم باید بگوییم که کاملا درست است این گوشی قیمت بالایی دارد و تنها به صورت سفارش تولید خواهد شد و عرضه انبوه آن صرفه اقتصادی برای شرکت سازنده نخواهد داشت.

این گوشی خط تولیدی همانند کارخانه ها و کمپانی های بزرگ ندارد و تماما دستی سر هم بندی میشودو توسط افراد و تکنسین های متخصص این کار انجام میشود که قطعات را در حدود ۵ ساعت سر هم میشود.

این گوشی دارای ۲ گیگابایت حافظه داخلی است و از یک دوربین با کیفیت ۱.۳ مگاپیکسلی بهره میبرد . دارای بلوتوث نسخه ۲ نیز میباشد وبا سیستم عامل Gersso سری ۴۰ راه اندازی شده است و پشتیبانی میکند.

گوشی لوکس دوسیمکارته Gresso Azimuth معرفی شد

در حال حاضر این کمپانی سفارش تولید ۹۹۹ عدد از این گوشی را در یافت کرده و در حال ساخت این سفارشات است و گفتنی است که طبق اخبار چند روز اخیر به نظر میرسد تنها همین تعداد از این مدل گوشی تولید خواهد شد. شما میتوانید ویدیو ان گوشی راسایت های اشتراک گذاری ویدیو مثا آپارات و دیگر سایت ها مشاهده کنید و اطلاعات بیشتری را هم به دست بیاورید

درمورد قیمت این گوشی اطلاعات دقیقی در دست نیست اما گفته شده است که پایه قیمت از ۲۰۰۰ دلار شروع میشود و ممکن است براساس تفاوت سفارشات پالا تر هم برود قیمت این گوشی به تومان حدود ۷میلیون تومان است که قیکت بسیار بالای است .این گوشی اماکانات فوق العاده ای ندارد و فقط به خاطر استفاده از نینانیوم و طلا و همچنین دقت به کار رفته در ساخت بدنه و دیگر اجزار گوشی است که قیمت این مدل گوشی را بالا برده است قیمتی که با آن میتوانید ۳ گوشی آیفو ۵ بخرید!!!

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.