از نمونه اولیه گوشی «Ascend P7» بدون نمایشگر ۲K رونمایی شد! - تکفارس 
از نمونه اولیه گوشی «Ascend P7» بدون نمایشگر ۲K رونمایی شد! - تکفارس 

از نمونه اولیه گوشی «Ascend P7» بدون نمایشگر ۲K رونمایی شد!

jabersaber
۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - 14:01
از نمونه اولیه گوشی «Ascend P7» بدون نمایشگر ۲K رونمایی شد! - تکفارس 

به تازگی تصاویر به همراه اطلاعاتی از پرچم دار جدید «Huawei» یعنی «Ascend P7» به بیرون درز پیدا کرده است. برای پی بردن به جزئیات با ما همراه باشید.

این تصاویر که به نظر میاد از نمونه اولیه این گوشی باشد توسط منبع خبری «Nowhereelse» به بیرون درز پیدا کرده است. این گوشی قویاً ما را به یاد گوشی جدید سونی«SonyXperia Z2» می اندازد! مخصوصاً دکمه پاور این گوشی که به نظر میاد دقیقاً شبیه xperia z2 باشد.

huawei-ascend-p7-3-580-100

همانطور که ملاحظه می فرمائید این گوشی از کناره بسیار نازک هستش که این ویژگی نیز ما را به یاد گوشی قبل این کمپانی یعنی «Ascend P6» انداخت. پشت گوشی دارای سطحی شیشه ای و بسیار براق است که مانند یک آینه عمل میکند! حتماً باخود میپرسید چرا آینه؟ جواب شما در تصویر پایین کاملاً مشخص است. اگر کمی دقت کنید، آیفونی را خواهد دید که در حال عکاسی است!!!

huawei-ascend-p7-2-580-100

شایعات حاکی از آن است این گوشی به احتمال زیاد ۵ اینچ و به همراه یک نمایشگر HD  و با رزلوشون ۱,۴۴۰ × ۲,۵۶۰ خواهد بود. مغز متفکر این گوشی نیز یک پردازنده octa-core با قدرت پردازشی ۲GHz خواهد بود که غولی برای خودش محسوب میشه. با این حال بعید نیست که این گوشی با همان اندازه ۵ اینچی ولی با رزلوشن ۱۰۸۰× ۱۹۲۰ و با قدرت پردازشی ۱.۶GHz عرضه شود. همچنین گفته میشه که دوربین جلوی این گوشی این دوربین ۸ مگاپیکسلی باشه که در نوع خودش جالب هست.

Huawei-Ascend-P7-1-578-80

کمپانی چینی Huawei  اعلام کرده که یک کنفراس خبری را برگزار خواهد کرد که در آن از پرچم دار جدید خود رونمایی میکند. تاریخ این کنفرانس ۷ می هستش. پس تا آن موقع باید صبر کردو زیاد به شایعات دل نبست!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.