Seagate هارد ۴ ترابایتی خود با قابلیت اتصال بی سیم به گوشی ها را معرفی کرد - تکفارس 
Seagate هارد ۴ ترابایتی خود با قابلیت اتصال بی سیم به گوشی ها را معرفی کرد - تکفارس 

Seagate هارد ۴ ترابایتی خود با قابلیت اتصال بی سیم به گوشی ها را معرفی کرد

alierna
۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - 16:14
Seagate هارد ۴ ترابایتی خود با قابلیت اتصال بی سیم به گوشی ها را معرفی کرد - تکفارس 

شرکت Seagate هارد اکسترنال Backup Plus Fast را معرفی کرد.

 

این هارد ۴ ترابایتی از نظر سرعت انتقال اطلاعات بسیار پیشرفت کرده است. این شرکت هارد دیگری به نام Backup Plus هم معرفی کرد که ۲ ترابایت ظرفیت داشته و در حال حاضر باریک ترین ۲ ترابایتی بازار است.

این مراسم که در Eastern Creek Raceway در استرالیا برگزار شد، خبرهای جالبی را با خود به همراه داشت.

هارد The Backup Plus Fast از دو عدد هارد دو ترابایتی تشکیل شده که از طریق تکنولوژی ترکیب RAID 0  به هم متصل شده اند و همین مساله باعث سرعت بی نظیر انتقال اطلاعات در آن شده است. این هارد اکسترنال قابلیت انتقال اطلاعات با سرعتی ۲۲۰ مگابایتی در ثانیه است. این شرکت نه تنها موفق شده سرعتی بی نظیر به این هارد بدهد، بلکه از نظر اندازه توانسته هاردی کوچک و زیبا را طراحی کند. ابعاد هارد اکسترنال The Backup Plus Fast بسیار مناسب است. ۱۲cm x 8cm x 2cm و تنها ۳۰۷ گرم وزن. این دستگاه قدرت الکتریکی خود را از درگاه USB تهیه می کند. Zavaglia یکی از مهندسان ارشد شرکت Seagate راجع به این هارد گفت: ” این هارد تنها هارد ۴ ترابایت بازار است که می توان به آن هارد اکسترنال پورتابل یا با قابلیت جابجایی آسان گفت. مابقی هارد های موجود در بازار نیاز به ترانس یا ادبتور برای کار کردن دارند. Backup Plus Fast از سیستم عامل های مایکروسافت و شرکت اپل به خوبی پشتیبانی می کند.

همچنین هارد ۲ ترابایتی این شرکت، The Backup Plus از نظر ابعاد ۱۱cm x 8cm x 1cm و از نظر وزن ۱۴۰ گرم است که بسیار کوچک و دوست داشتنی است. این هارد کوچکترین و باریکترین هارد ۲ ترابایتی بازار است که روکشی فلزی و ضد خش دارد.

این هارد ها قابلیت این را دارند که به صورت وایرلس به گوشی های اندروید و آیفون وصل شده و از اطلاعات بکاپ بگیرند. برخلاف نسخه ی اندروید این هارد که به خوبی کار می کند، محدودیت های اپل باعث شده این قابلیت بر روی آیفون ها و آیپدها بسیار محدود باشد.

هارد ۴TB Backup Plus Fast با قیمتی معادل ۴۰۹ دلار و ۲TB Backup Plus با قیمتی معادل ۱۸۹ دلار به فروش خواهند رسید.

Seagate-Backup-Plus-Fast-640x388 9z0w-800 unnamed_1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.