ویژگی جدید WP8.1 معرفی شد: یکبار بخرید دوجا استفاده کنید - تکفارس 
ویژگی جدید WP8.1 معرفی شد: یکبار بخرید دوجا استفاده کنید - تکفارس 

ویژگی جدید WP8.1 معرفی شد: یکبار بخرید دوجا استفاده کنید

alierna
۱۴ فروردین ۱۳۹۳ - 19:10
ویژگی جدید WP8.1 معرفی شد: یکبار بخرید دوجا استفاده کنید - تکفارس 

به روز رسانی جدید مایکروسافت باعث شده این سیستم عامل بسیار کامل شود.بسیاری از قابلیت های جدید را معرفی کردیم، و حال یک قابلیت جدید معرفی شده. قابلیتی بسیار کاربردی.

با به روزرسانی ۸.۱ سیستم عامل ویندوز فون، مایکروسافت امکاناتی را اضافه کرده که باعث شده اگر استفاده کنندگان، نرم افزاری را در گوشی خریدند، بتوانند از نسخه ی کامپیوتر آن هم در کامپیوتر خود استفاده کنند. این قضیه در حالت برعکس هم امکان پذیر است. این قابلیت فقط برای برنامه هایی که پس از نصب این به روز رسانی خریدید کاربرد دارند و اگر برنامه ای را در نسخه ی ۸ این سیستم عامل خریده اید از این قائده پیروی نمی کند.

مایکروسافت به سختی در حال تلاش است تا اکوسیستم کامپیوتر خود را به اکوسیستم گوشی این شرکت نزدیکتر کند. امید می رود که در نسخه ی ۹ این سیستم عامل، این دو جریان کاملا یکی شود. با استفاده از قابلیت جدیدی که مایکروسافت برای برنامه نویسان فراهم کرده، آنها می توانند برای یکی از این دو محیط برنامه بنویسند، سپس به صورت خودکار برنامه ی آنها برای محیط دیگر تبدیل خواهد شد. این قضیه را می توان بردی برای برنامه نویسان، مصرف کنندگان و خود مایکروسافت دانست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.