اسمارت فون هایی که در سال ۹۳ خواهند آمد - تکفارس 
اسمارت فون هایی که در سال ۹۳ خواهند آمد - تکفارس 

اسمارت فون هایی که در سال ۹۳ خواهند آمد

jabersaber
۱۱ فروردین ۱۳۹۳ - 22:46
اسمارت فون هایی که در سال ۹۳ خواهند آمد - تکفارس 

سال ۹۲ با تمام فراز و نشیب هایی که در صنعت تلفن همراه داشت به پایان رسید در پست های قبل به بررسی بهترین گوشی هایی که در سال ۹۲ منتشر شد، پرداختیم و در این پست با تحلیلی بر گوشی هایی که در سال ۹۳ منتشر خواهند شد در خدمت شما عزیزان هستیم. با ما همراه باشید.

همانطور که نیاز مصرف کنندگان روز به روز به گوشی های هوشمند و سرویس های متنوعی که این گوشی ها در خود جای داده اند افزایش می یابد باید منتظر آمدن گوشی های منحصر به فرد جذابی در سال ۹۳ نیز باشیم. خبرهایی از بیشتر کمپانی های تولیدکننده تلفن همراه به گوش میخورد که همه در این سال حرف های زیاد برای گفتن دارند.

کمپانی اپل: آیفون ۶  که دارای پردازنده ۶۴ بیتی، تاچ ID، صفحه نمایش بزرگتر، رم بیشتر نسبت به مدل پیشین، آخرین ورژن Ios یعنی ورژن۸ ، کارایی بیشتر از نظر مصرف انرژی، صفحه نمایش فول اچ دی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و خیلی امکانات دیگر که هنوز در حد شایعه هست.

91995_250

کمپانی سونی: xperia z2 دارای رم ۳ گیگابایتی،آخرین ورژن اندروید یعنی کیت کت، پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۰ ، دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی، چگالی پیکسلی ppi 506 و بدنه ضد آب و گرد و غبار خواهد بود.

Sony-Xperia-Z2

کمپانی سامسونگ: و اما این کمپانی با معرفی گوشی galaxy s5 همه را شگفت زده کرد. از مشخصاتی این گوشی میتوان به پردازنده ۶۴ بیتی با معماری ۱۶ هسته‌ای، رم ۳ یا ۴ گیگابایتی، کیس ضد آب، شارژ بیسیم و اسکنر چشم اشاره کرد.

Samsung-S5-001-578-80

کمپانی htc: این کمپانی با معرفی دو گوشی هوشمند خود را آماده رقابت میکند. butterfly 2 و M 8 دو گوشی قدرتمند HTC هستش.اچ تی سی ام ۸ دارای بدنه فلزی، صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۲K ، پردازنده اسنپدراگون ۸۰۰ با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز، اندروید کیت کت، دوربین آلترا پیکسل و توانایی تصویر برداری ۳ بعدی با اسکنر اثر انگشت است و اچ تی سی باترفلای ۲ قرار است با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی فول اچ دی، پردازنده اسنپدراگون ۸۰۰ ، ضد آب، دوربین آلترا پیکسل و اسپیکرهای بوم ساوند عرضه شود.

HTC-J-Butterfly-new

کمپانی نوکیا: لومیا ۱۸۲۰ هستش این گوشی دارای بدنه یکپارچه از فلز، دوربین لیترو استایل، ویندوز فون ۸.۱ و صفحه نمایش فول اچ دی با پردازشگر قدرتمند است.

Nokia-Lumia-1080-Concept-Phone-with-12MP-PureView-Camera-4

کمپانی هوواوی: این کمپانی چینی نیز با عرضه گوشی GLORY 4  را با قیمتی حدود ۱۵۰ دلار و پردازنده ۸ هسته‌ای، صفحه نمایش ۴.۷ اینچی اچ دی، رم ۱ گیگابایتی و دوربین ۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد کرد.

alcatel-idol-xplus-2

کمپانی بلک بری: و اما این کمپانی نیز، دو گوشی در این سال منتشر خواهد کرد.  Q30 و Z50 به ترتیب از کیبورد کیو ورتی، پردازنده ۲.۳ گیگاهرتزی، رم ۳ گیگابایتی و صفحه نمایش ۴ اینچی و نیز صفحه نمایش ۵.۲ اینچی فول اچ دی، پردازنده ۴ هسته‌ای و آخرین و پیشرفته‌ترین سیستم عامل بلک بری بهره می برد.

BlackberryGooglePlay-500x461

به نظر میاد که امسال، سال بسیار سختی برای خریداران تلفن همراه هستش چراکه با این همه حق انتخابی که کاربران برای خرید گوشی دارن واقعا انتخاب یک گوشی بین این همه برند و کمپانی هایی که یکی از یکی بهتر هستند واقعاً سخت هست. باید دید که در آخر کدام گوشی بهتر از دیگر رقبا عمل خواهد کرد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.