هرزنامه ها چگونه ایمیل ما را پیدا میکنند؟ - تکفارس 
هرزنامه ها چگونه ایمیل ما را پیدا میکنند؟ - تکفارس 

هرزنامه ها چگونه ایمیل ما را پیدا میکنند؟

taham
۱۱ فروردین ۱۳۹۳ - 21:02
هرزنامه ها چگونه ایمیل ما را پیدا میکنند؟

شاید این سوال خوبی باشد واقعا اسپمر ها و هرزنامه ها چگونه ایمیل ما را پیدا میکنند. تهام هستم با بررسی این موضوع در خدمتتون هستم.

کا ر زیادی از دست شما ساخته نیست چون که علت اصلی این موضوع افشای اطلاعات سرویس های ایمیلی همچون yahoo gmail و …. هست که هر از چند گاهی مورد حمله هکر ها قرار میگیرند و اطلاعاتی به بیرون درز میکند و در این حالت هیچ کاری از دست ما ساخته نخواد بود.

در حالت دیگر بعضی از افراد سودجو اقدام به جمع آوری آدرس ایمیل افراد در سرتاسر اینترنت در سراسر دنیا میکنند و بهد با قیمت پایینی این آدرس ها را به فرستانندگان اسپم ها و هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی میفروشند در این حالت هم کاری تقریبا از دست ما ساخته نیست.

گاهی اوقات شما یک هرزنامه را باز میکند و و برروی عکی ها ولینک های موجود در آن کلیک میکند لطفا دیگر هرگز این کار راانجام ندهید.چون با انجام این کار خود به خود ایمیل شما برای شرکت مربوطه دوباره ارسال میشود و شما عملا در دام آنها افتاده اید .

میتوان گفت اصلی ترین علت همان فروش لیست ایمیل ها است که اغلب بر روی سی دی ها به فروش میرسند و این سی دی ها دست به دست بین اسپمر ها و هرزنامه ها و فرستندگان آنها میچرند و این گونه است که ناگهان سیل عظیمی از اسپم ها و هرزنامه ها وارد حساب ایمیل شما میشوند و شما را کلافه میکنند.شما میتوانید با انجام تنظیماتی این مشکل را به ۵۰ درصد کاهش دهید اگر هرزنامه‌ای را دریافت کردید، باید از کلیک بر روی لینک‌های موجود در آن هرزنامه خودداری کنید. اگر لینکی با مضمون “Unsubscribe”  در ایمیل دریافتی از یک شرکت معتبر مشاهده کردید، می‌توانید با خیال راحت بر روی آن کلیک کنید تا ایمیل‌های اینچنینی دیگر برای شما ارسال نشوند. سرویس دهندگان ایمیل هم خود راه حل هایی را اندیشیده اند که شما با انجام تنظیمات ساده ای این مشکل را حل کنید.

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.