HTC Desire 316 با صفحه نمایش ۵ اینچی رونمایی شد - تکفارس 
HTC Desire 316 با صفحه نمایش ۵ اینچی رونمایی شد - تکفارس 

HTC Desire 316 با صفحه نمایش ۵ اینچی رونمایی شد

taham
۱۱ فروردین ۱۳۹۳ - 20:44
HTC Desire 316 با صفحه نمایش 5 اینچی رونمایی شد

کمپانی اچ تی سی htc از گوشی جدید خود یعنی HTC Desire 316 که جز گوشی های سطح میانی از نظر قدرت و قیمت به شمار میرود رونمایی کرد.

این گوشی که جز رنج گوشی های سطح میانی این کمپانی تایوانی محسوب میشود در ماه مارچ در یکی از  سایت های فروش چینی رونمایی شد و برای فروش قرار گرفت هنوز اطلاعاتی درمورد عرضه جهانی این گوشی در دست نیست.

سیستم عامل این گوشی آندروید ۴.۳ مبیاشد که البته آخریم ورژن اندروید نیست.این گوشی مجهز به یک صفحه نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ یکسل میباشد که کیفیت خوبی را ارائه میدهد.این گوشی مجهز به یک پردازنده quad-core 1.2GHz چهار هسته ای پر قدرت است که در کنار ۵۱۲ مگابایت  حافظه رم سرعت خوبی را برای انجام فعالیت های مختلف به کاربر ارائه خواهد داد.

این گوشی دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی است و یک دوربین در جلو گوشی با کیفیت VGA برای انجام مکالمات تصویری است.این گوشی دارای ۴ گیگابایت حافظه داخلی است که میتوان با استفاده از حافظه خارجی تا ۳۲ گیگابایت آن را افزایش داد.

HTC Desire 316 با صفحه نمایش 5 اینچی رونمایی شد

این گوشی دارای bluetooth GPRS , WIFI میباشد.باتری این گوشی هم باتری پرقدرتی است که با توان ۱۹۵۰mAh می تواند برای ۱۵ ساعت مکاله مداوم کافی باشد شاید باتری خوب این گوشی از نقاط قوت آن به شمار آید.اندازه های این گوشی هم بدین صورت است:۱۴۰ x 72 x 9.7mm وزن گوشی هم حدود ۱۶۰ گرم میباشد به نظظر میرسد کمی سنگین تر از حد معمول باشد.این گوشی در دو رنگ سفید و ومشکی وارد بازار خواهد شد.همان طور که گفته شد فعلا این گوشی در بازار چین عرضه شده اسا و هنوز اطلاعاتی درمورد عرضه جهانی این گوشی در دست نیست.

کمپانی اچ تی سی یک گوشی مشابه همین گوشی را با نام htc desire 310 در هند به فروش رساند که با استقبال خوبی همراه بود اما این گوشی به بازار جهانی راه نیافت شاید سرنوشت این مدل هم همین باشد و تنها در چین به فروش برسد .اما با توجه به قیمت مناسبی که خواهد داشت اگر وارد بازار جهانی شود فروش خوبی هم کسب خواهد کرد.

در ادامه مشخصات فنی این گوشی را به طور خلاصه بیان خواهیم کرد:

کیفیت نمایشگر:

۵۴۰*۹۶۰ پیکسل

قدرت پردازنده :

چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتز

سیستم عامل:

۴.۳ اندروید

حافظه رم:

۵۱۲ گابایت

دوربین :

۵مگاپیکسل

باتری:

۱۹۵۰ میلی آمپر

نویسنده :تهام

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.