بازگشت موتورولا با  moto G - تکفارس 
بازگشت موتورولا با  moto G - تکفارس 

بازگشت موتورولا با moto G

کیوان
۱۱ فروردین ۱۳۹۳ - 14:57
بازگشت موتورولا با  moto G - تکفارس 

همینطور که میدونید امروزه شرکت های زیادی در زمینه ساخت گوشی ها و اسمارت فون ها کار و فعالیت میکنن . شرکت موتورولا (Motorola) یکیاز شرکت هاییه که خیلی وقته در این زمینه فعالیت میکنه  , شرکتی که امروزه مشتری های زیادی نداره و فروش محصولاتش به شدت کاهش یافته و میشه گفت نزدیک به صفره. سهم  گوشی های موتورولا در بازارگوشی های هوشمند انگلیس تقریبا برابر هیچه, اما در چیزی حدود ۶ ماه گذشته شرکت موتورلا با گوشی اسمارت فون هوشمند خود یعنی Moto G تونسه این مقدار رو سهم خودش رو در بازار گوشی های هوشمند انگلیس به چیزی حدود ۶ در صد برسونه که در صد قابل توجهی برای این شرکت این رشد ۶ در صدی به لطف اسمارت فون £۱۳۵ پوندی شرکت موتورولاست.

moto_G_photo4

براساس آخرین آمار گیری هایی که از فروش اسمارت فون های هوشمند شده است اسمارت فون moto G از موتورولا دارای مصرف کننده های خاص خود است  هم چنین در بریتانیا هم مصرف کننده های خاص خودرا پیدا کرده به طوری که  از میان کسانی که از صاحبان Moto G هستند نیمی از آنها دارای رده سنی ۱۶و ۲۴   هستند  و نیمی دیگر از صاحبان اسمارت فون moto G افراد و قشر کم درامد هستند که میتوانند با هزینه ای کم تر اسمارت فونی با امکانات و طراحی زیبا داشته باشند.

Moto G

دومنیک سانبو Dominic Sunnebo  مدیر بینش استراتژی در KWC  گفت:   اسمارت فون ها و حتی گوشی های موتورولا در هیچ کجای اروپا  قبل از مدل جدید موتورولا یعنی Moto G چنین رشد و فروشی نداشته است در حالی که سری Moto G در صدر فروش محصولات قرار گرفته است. همچنین Moto G با دارا بودن سرعت و کیفیت عالی  شانس فروش بیتشری نیزداردو میتوان آنرا با نمونه های مشابه مانند Wiko از فرانسه و Xiaomi در چین مقایسه کرد که هرکدام به ترتیب تقریبا دارای ۸.۵ در صد و ۱۸.۵ درصد از سهم فروش در بازار را دارند.

Dominic Sunnebo  همچنین اضافه کرد که: حدود ۴۸ درصد کسانی که از Moto G استفاده میکنند طی مطالعه نقدوبررسی هایی که از اینترنت انجام شده  و همچنین رنگبندی های زیبا و متنوع و سرعت و کیفیت بالای این اسمارت فون  تحت تاثیر قرار گرفته و تصمیم به خرید این اسمارت فون گرفته اند.

این موفقیت موتورولا باعث شد که سیستم عامل اندروید با ۶۸.۹ در صد در ابتدای جدول سیستمعامل ها و اپل با سیستم عامل خود با  ۱۹ درصد در دوم و مایکروسافت با ویندوز با درصدی حدود۹.۱ درصد در رده سوم قرار بگیرد

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.