با google Chromecast آشنا شوید. - تکفارس 
با google Chromecast آشنا شوید. - تکفارس 

با google Chromecast آشنا شوید.

taham
۱۰ فروردین ۱۳۹۳ - 14:18
با googlechromecast آشنا شوید

تلوزیون شما هم هوشند نیست؟دوست دارید یک تلوزیون هوشمند داشته باشید اما چون قیمت تلوزیون های هوشمند بالاست نمیتونید یکی بخرید ؟چاره مشکل شما رو گوگل حل خواهد کرد!!!

google chromecastمیتوانید تلوزیون شما را به وسیله ی یکورت HDMI به یک تلوزیون هوشمند یا SMART تبدیل کند.و شما با تلوزیون خودتون که اکنون هوشمند شده است به تماشای ویدیوهای انلاین بپردازید و از تلوزیون خود بشتر لذت ییرید.

googlechromecasr یک دستگاه usb است که قابلیت های هوشمند و خیلی امکانات دیگر را به دستگاه تلوزیون شما اضافه میکند.که شما قبل از در دستگاه تلوزیون خود نداشته اید.شما می توانید به آخرین اخیار سایت های خبری به آخرین ویدیو های سایت های اشتراک ویدیو و حتی انجام بازی های آنلاین بپردازید.

با googlechromecast آشنا شوید

با googlechromecast آشنا شوید

این دستگاه رقیب اصلی تلوزیون اپل Apple TV به شمار می آید . البته اپل دسترسی به محتوای بیشتری را در اختیار کاربر قرار میدهد البته در حال حاضر با توجه به اینکه googlechromecast به تازگی شروع به عالیت کرده است.

چیزی که گوگل را در رقابت با اپل برتر جلوه میدهد و باعث پیروزی او خواهدشد این است که گوگل به کاربران اجازه میدهد تا در پیشرفت نرم افزار ها و اپلیکیشن های کاربردی با او همکاری کنند و این نقطه مقابل اپل است چون اپل تاکنون اجازه این کار را به کاربران خود نداده است.این دقیقا همان چیزی است که در سیستم عامل اندروید اتفاق افتاده است و به پیشرفت آن کمک زیادی کرده است.

گوگل کروم TV فعلا بسیار محدود است و تنها به سرویس اشتراک ویدیو و نت فیلیکس دسترسی دارد اما گوگل در حال مذاکره با شرکت های بزرگ برای همکاری در این پروژه است و به زودی این محدودیت را به حداقل خواهد رساند.

راه اندازی اسن گجت بسار ساده است شما کافیست نرم افزار مربوطه را دانلود کنید و WIFI را هم فعال کنید به همین راحتی شما وارد دنیاری هوشمند خواهید شد.

رابط کاربری بسیار ساده است و شما تنها با کلیک برروی لوگو محصول وارد آن میشود و به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید.

محتویات:

فعلا برای استفاده در بریتانیا سرویس اشتراک گوگل و فروشگاه گوگل و هچنین آی پلیر فعال شده است و لی انتظار میرود در آینده محتویات بیشتری به آن اضافه شود همچون دسترسی به شبکه های اجتماعی مختلف و استفاده از آن

در آمریکا علاوه بر این امکانات شما میتوانید صفحات وب را به طور کامل مرور کنید و همچنین قابلت پخش ویدوی های HD هم وجو دارد و همچنین برخی تنظیمات که فقط در نسخه ارائه شده در آمریکا قابل تنظیم هستند

نویسنده :تهام

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.