نبرد ابر پرچمدار ها ! - تکفارس 
نبرد ابر پرچمدار ها ! - تکفارس 

نبرد ابر پرچمدار ها !

Mostafa7
۷ فروردین ۱۳۹۳ - 13:00
نبرد ابر پرچمدار ها ! - تکفارس 

در حالی که مدتی است بازار تلفن های همراه گرم شده و شرکت سامسونگ فعلا پر سود ترین شرکت در میان شرکت های تلفن همراه است اما شرکت های نظیر سونی ,نوکیا,htc واپل به دنبال گرفتن جای سامسونگ در سدر جدول پرفروش ترین شرکت ساخت تلفن های هوشمند هستند اما ایا انها موفق به این کار خواهند شد؟

شرکت های دیگری هم نظیر هواوی و لنوو و … دنبال این هستند که به جمع این شرکت ها بپیوندند و خود را در سطح این شرکت ها مطرح کنند ولی تا به حال چندان در این زمینه موفق نبوده اند.

ولی شاید اگر همینطور پیش برود و شرکت های مطرح پا به پای هم با تکنولوژی های تقریبا مثل هم اقدام به تولید تلفن هوشمند کنند باز هم جدول دچار تغییر چندانی نشود اما اگر یکی از این شرکت ها تکنولوژی جدیدی را معرفی کند که باب میل طرفداران تلفن هوشمند باشد بتواند بازار بزرگ تلفن های هوشمند را در اختیار خود بگیرد و طرفداران سرسخت شرکت های دیگر را هم به سوی خود بکشد.

در طول چند مدت گذشته تکنولوژی های جدیدی توسط برخی از شرکت ها معرفی شده که به ان میپردازیم.

۱-قابلیت ضد اب بود که اولین بار در بین این شرکت های معروف توسط سونی معرفی شد و بعد از مدتی در شرکت سامسونگ هم مورد استفاده قرار داده شد.

۲-دوربین موبایل با پیکسل بالا و لنز های قدرتمند که مطمعنا شرکت نوکیا تلاش بیشتری در این ضمینه داشته و البته این یک تکلونوژی خاص به حساب نمی اید اما در مقایسه با رقیبان قدرتمند شرکت نوکیا این شرکت دست به کار بزرگی زد و از دوربین ۴۱ مگاپیکسل در تلفن هوشمند خود استفاده کرد و بخش جالب تر استفاده از دو فلش زنون و LED بود البته رقیبان هم کم کم دوربین تلفن هوشمند خود را قدرتمند تر کردند تا جایی که سونی تا مرز ۲۰.۷ پیش رفته و سامسونگ ۱۶ مگاپیکسل و htc از خلاقیت استفاده از دو دوربین ۴ مگاپیکسلی در جلو بحره میبردو در اپل دوربین ۸ مگاپیکسلی.

۳-استفاده از دو دوربین در htc m8که دوربین دوم وظیفه ان افزایش فهم دوربین از اشیا میگردد.

۴-استفاده از تراشه ۶۴ بیتی در اپل.

در کل میتوان گفت که اگر شرکتی تکلونوژی را بدست اورد که تلفن خود را قدرتمند تر سازد و همچنین شرکت های دیگر هم نتوانند از ان بحره ببرند می تواند جایگاه خود را در بازار بدست بیاورد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.