۱۰ شایعه آیفون ۶ - تکفارس 
۱۰ شایعه آیفون ۶ - تکفارس 

۱۰ شایعه آیفون ۶

mahdi_tioh
۶ فروردین ۱۳۹۳ - 14:58
۱۰ شایعه آیفون ۶ - تکفارس 

شایعاتی که در مورد گوشی آیفون ۶ زده میشود شاید چندان قابل باور نباشد ولی…شایعات زیادی دو مورد آیفون ۶ وجود دارد. در این مطلب شما را با ۱۰ شایعه آیفون ۶ آشنا میکنیم.

۱.صفحه نمایش: با این که بیشتر شکایت کاربران ، از آیفون ۵ اس کوچک بودن صفحه نمایش گوشی بوده است و  باید انتظار از صفحه نمایش بزرگ تر از ۵ اینچ از اپل داشته باشیم. از آن جایی که اپل قصد گذاشتن صفحه رتینا بر روی آیفون های خود را دارد ، پس باید رزولوشن فول اچ دی را از آیفون ۶ انتظار داشت.

urlن

۲: سی پی یو : از آن جایی که گوشی هایی بسیار قدرتمند توسط کمپانی های سازنده معرفی شده است ، اپل کار سختی پیش رو دارد و باید قویترین سی پی یو را برای آیفون ۶ طراحی کند. هر چند سی پی یو آیفون ۵ اس بسیار قوی میباشد و کاربر نیاز به سی پی یو قویتری ندارد ، برای این که اپل از رقابت عقب نماند ، باید سی پی یو کاملا جدید و قدرتمند تر از سی پی یو کوالکلم یعنی Snapdragon 801 باشد .

۳:باطری قوی : در مورد باطری گوشی هم اپل باید کاری کند، چون گوشی هوشمند خود خیلی شارژدهی خوبی ندارد و حداکثر ۹ ساعت مکالمه ممتد را پشتیبانی میکند که در عین حال گوشی الجی جی ۲  توان ۲۱ ساعت مکالمه ممتد را دارد. اپل باید ضمن باریک نگه داشتن گوشی ، فکری به حال باطری قویتر آن بکند.

۴:پردازنده گرافیکی: ازآن جایی که از چیپ اختصاصی M7 استقبال نشد ، اپل باید راهی برای تولید یک پردازشگر قویتر که توان رقابت با Adreno 330 را داشته باشد ، پیدا کند. انجام کار های گرافیکی توسط آیفون ۵ اس کاملا رضایتبخش و کافی هستند و نیازی به یک پردازنده قویتر نیست ولی اپل برای بدست گرفتن بازار و فروش گوشی که تا سال آینده بهترین باشد باید یک پردازنده بسیار قوی بر روی گوشی قرار دهد.

۵:دوربین : اپل آخرین بار گفت که ما به جای افزایش تعداد پیکسل ها ، کیفیت آن را بهبود میبخشیم! که البته این گفته اپل کاملا درست میباشد و دوربین آیفون ۵ اس یک برتری محسوس نسبت به آیفون ۵ دارد . که البته امکان بالا تر رفتن مگاپیکسل یه ۱۲ هم خیلی عجیب نیست و  اگر روی همان ۸ مگاپیکسل هم بماند ، باز هم عجیب نمیباشد. در کل دوربین آیفون ۶ شاید بهترین دوربین گوشی تلفن همراه باشد…

۶:نرم افزار: ازآنجایی که میدانید امکان شخصی سازی آیواس وجود ندارد ، که البته با جیلبریک میتوان این کار را انجام داد ولی با انجام جیلبریک دیگر اپل گوشی تلفن شما را پشتیبانی نمیکند. شاید اپل در نسخه جدید تر آیواس یک امکان به این سیستم اضافه کند که هر کاربری طبق نیاز خود بتواند سیستم را شخصی سازی کند.

۷:تاچآیدی: تاچآیدی استقبال بسیار خوبی داشت ولی امکان دارد اپل، سنسور تشخیص چشم هم به گوشی اضافه کند که آن هم مقداری ناباورانه میرسد.

۸:صفحه نمایش QHD: امکان دارد اپل یک صفحه نمایش با کیفیت ۲۰۴۸×۱۵۳۶ باشد که باعث میشود با کیفیت ترین صفحه نمایش بین رقیبان خود باشد.

۹:لنز دوگانه: امکان استفاده از ۲ لنز برای عکسبرداری سه بعدی هم از این گوشی انتظار میرود.

۱۰: نمایشگر کناری: نمایشگری که حتی در کناره های گوشی هم وجود دارد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.