شرکت HTC: sence 6  را به فروشگاه گوگل اضافه کرد - تکفارس 
شرکت HTC: sence 6  را به فروشگاه گوگل اضافه کرد - تکفارس 

شرکت HTC: sence 6 را به فروشگاه گوگل اضافه کرد

taham
۶ فروردین ۱۳۹۳ - 13:56
شرکت HTC: sence 6 را به فروشگاه گوگل اضافه کرد

این یک شانس بزرگ برای کاربران دیگر گوشی های کمپانی HTC به حساب می آید.چون می توانند sence 6 را در گوشی خود تجربه کنند.

شرکت تایوانی عرضه و تولید گوشی های HTC چندی پیش اقدام به اضافه کردن sence 6 که پوسته اندروید گل سرسبد گوشی ها HTC یعنی one M8 به حساب می آید در فروشگاه گوگل کرد . باور کنید یا نه شما شانس داشتن آخرین ورژن سنس اچ تی سی را خواهید داشت الیته اگر از محصولات این کمپانی استفاده می کنید.

این خبر در صفحه اصلی خوارک سایت HTC موسوم به BLINKFEED منتشر شده است که اعلام میکند تمامی دارند دگان گوشی های اچ تی سی می توانند این برنامه را دریافت کرده و مورد استفاده قراردهند . همچنین ذکر شده که نواقص نسخه های قبلی این برنامه که عمدتا در بروزرسانی مشاهده میشد برطرف شده است.

این دقیقا مشابه با همهان داستان HTC Gallery است که چندی پیش به فروشگاه اضافه شد.افتخار جدید اچ تی سی یعنی M8 که دارای دو دوربین در قسمت پشت گوشی است و دوربین دوم برای ضبط عمق تصویر به کار میرود. این نوع تصویر برداری نوعی از تصویر سه بعدی به شمار میرود که البته اگر میخواهید درک درستی از آن داشته باشید باید حتما با آن حداقل یک بار عکاسی کنید!

برنامه HTC Gallery به نوعی مختص همین گوشی به شمار میرود که با این برنامه قادر خواهید بود این دو دوربین را به بهترین نحو کنترل کنید.

همچنین اچ تی سی در zo برنامه ای را اشتراک گذاری کرده است که این امکان را فراهم میکند که فیلم برداری با هر فریم که بیشتر به عکسبرداری شبیه است انجام شود و این خود به بالا بردن کیفیت فیلم برداری کمک میکند و همچنین این برنامه امکان به اشتراک گذاری سریع و آسان عکس ها و فیلم ها را فراهم میکند.

به جرات میتوان گفت که اچ تی سی گوی سبقت را در سال جدید میلادی از سامسونگ ربوده است و دست به نوآوری های شگرفی زده است که پیشتر شاهد آنها نبوده ایم.

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.