بتلفیلد ۴ (Battlefield 4)خاک رویش نشسته بود! - تکفارس 
بتلفیلد ۴ (Battlefield 4)خاک رویش نشسته بود! - تکفارس 

بتلفیلد ۴ (Battlefield 4)خاک رویش نشسته بود!

sepehr.shahi
۶ فروردین ۱۳۹۳ - 00:20
بتلفیلد ۴ (Battlefield 4)خاک رویش نشسته بود! - تکفارس 

خالق Oddworld لورن لَنینگ، گفت بازی Battlefield 4 “خاک رویش نشسته بود” که عرضه شد. این طعنه ایست به باگ های این بازی که سال پیش وارد شدن آن را به بازار به تعویق انداخت. این جمله ی لنینگ بخشی از مصاحبه ی او با VG247 بود که در آن بازار بازی های برتر را به باد انتقاد گرفت.

او گفت: “لعنت به این بیزنس، من دیکر این بیزنس را پیگیری نمی کنم ، چون بیزنس باخت بود!” . او ادعا کرد که سازندگان بازی های برتر خود را به ابر سهام داران فروخته اند و در نتیجه به روش های قدیمی چسبیده اند و ایده های جدید را امتحان نمی کنند.

او اضافه کرد: ” من ترجیح می دهم بازی نسازم تا برده ی شرکت هایی باشم که به سهام دارانشان بیشتر از مشتریان خود توجه می کنند.” او Battlefield 4 را نمونه ای از توجه بیشتر به سهام داران و کمتر به گیمر ها از طرف مدیران این شرکت ها دانست.

“چرا Battlefield 4 عرضه شد؟ می دانید که تیم می دانست که بازی آماده ی عرضه نبود، می دانید که تیم شب های بدون خوابی سپری کرد که آن آشغال زیبا به نظر برسد و گیم پلی عالی داشته باشد. وقتی آماده ی استفاده بود، وقتی آنطور بود که تیم می خواست، کسی تصمیمی گرفت مبنی بر اینکه سهامداران از مشتری ها مهمترند، و این دفعه ی اول هم نبود! چطور همچین چیزی را به گند می کشی؟ چطور خاک نشته روی بازی را با یک مشت پول کثیف طاق می زنی؟”

2457817-battlefield+4+naval+strike+-+heli_wm

فقط Battlefield 4  نبود که پر از گرد و خاک عرضه شد، بلکه شماره ی قبلی یعنی Battlefield 3  هم همینطور. آنچنان که طراح ارشد بازی در توییتر نوشت: “همینطور BF3”. او از آن زمان EA را ترک گفته است.

در دفاع از عرضه ی پر مشقت BF4 کارگردان تکنیکی EA اعلام کرد که این بازی مشکلاتی در زمان عرضه داشته اما فروش خوبی کرده و گیم پلی بی نظیری نیز داشته است. او همچنان این سؤال را جواب داد که می پرسید گبم قبل از عرضه تست شده یا نه؛ او گفت قبل از فروش عمومی ۱۰۰۰۰ نفر نسخه ی بتا را تست کرده اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.