تخفیف ۱۰۰ دلاری به کاربران xp برای خرید ویندوز ۸ - تکفارس 
تخفیف ۱۰۰ دلاری به کاربران xp برای خرید ویندوز ۸ - تکفارس 

تخفیف ۱۰۰ دلاری به کاربران xp برای خرید ویندوز ۸

alierna
۲ فروردین ۱۳۹۳ - 03:56
تخفیف ۱۰۰ دلاری به کاربران xp برای خرید ویندوز ۸ - تکفارس 

در ابتدا مایکروسافت از ابزار warnings and migration tools یا برنامه ی هشدارها و ابزار مهاجرت برای ترقیب کاربران به مهاجرت از XP به ویندوز ۸ استفاده کرد. حالا این شرکت از تاکتیکی جدید استفاده میکند: رشوه دادن

در تلاش برای منصرف کردن مردم از استفاده از یک سیستم عامل ۱۲ ساله، مایکروسافت پیشنهاد تخفیف ۱۰۰ دلاری را بر روی کامپیوتر های شخصی جدیدش میدهد. این به نظر یک پیشنهاد بسیار خوبیست و ممکن است هر کسی آن را بخواهد. اما چند مسئاله است که باید از آنها آگاه باشید. اول اینکه پیشنهاد فقط برای چند مدل از قبل انتخاب شده برقرار است و حتی برای دیدن لیست مشخصات این مدل ها باید حضورا به یک فروشگاه رسمی مایکروسافت بروید!

دوما اینکه این پیشنهاد فقط برای کامپیوترهای شخصی با قیمت ۵۹۹ دلار به بالا است. پس اگر فکر میکنید با این پیشنهاد میتوانید یک تبلت بسیار ارزان، مانند ASUS Transformer Book T100 بخرید کاملا در اشتباه هستید و در لیست کامپیوتر ها قطعا خبری از surface ها نیست. و در آخر اینکه این پیشنهاد فقط در ۱۵ ژوئن برقرار است پس باید سریعا برای گرفتن این تخفیف اقدام کرد.

با این وجود با توجه به اینکه تاریخ پشتیبانی از ویندوز xp در ۸ ام آپریل، یعنی حدودا ۲ هفته ی دیگر به پایان میرسد، ما پیشنهاد میکنیم سریعا ویندوز خود را به نسخه های جدیدتر مثل ویندوز ۸ بروزرسانی کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.