Moto 360؛  همراه با یاقوت کبود و شارژر بیسیم - تکفارس 
Moto 360؛  همراه با یاقوت کبود و شارژر بیسیم - تکفارس 

Moto 360؛ همراه با یاقوت کبود و شارژر بیسیم

alierna
۱ فروردین ۱۳۹۳ - 22:10
Moto 360؛  همراه با یاقوت کبود و شارژر بیسیم - تکفارس 

موتورولا در تبلیغ خود می خواهد از موادی که در ساخت ساعت خود میخواهد استفاده کند پرده برداری کرد. بر اساس منابع نامعلوم از وبلاگ games and gadget blog موتو ۳۶۰ از صفحه ای از جنس یاقوت کبود استفاده خواهد کرد.

سایت ذکر شده در ادامه بنا بر منابع خود میگوید که این ساعت از یک نمایشگر OLED و مگنت های مربوط به شارژ بیسیم استفاده خواهد کرد. یک نماینده ی موتورولا از اظهار نظری در مورد شایعه های گفته شده سر باز زده اما گفته خبرهای بیشتری به زودی خواهید شنید. شایعات گفته شده به نظر با اشارات موتورولا در مورد موتو ۳۶۰ مطابقت دارند. یاقوت کبود از موادیست که معمولا در ساعت های با کیفیت مورد استفاده قرار میگیرد. این در حالی است که  اکثر ساعت ها و گوشی ها از محافظ صفحه ی گوریلا گلس استفاده میکنند.

ایده ی شارژ بیسیم قبل از این از آنجایی که موتورولا گفته بود در ساعت پورت Micro USB برای شارژ کردن وجود ندارد برای همه مورد تایید بود. جیم ویکس مدیر اجرایی موتورولا و موتو ۳۶۰ پیش از این گفته بود که کمپانی بر روی یک روش مخفی برای شارژ کردن دستگاه در حال کار است.  تکنولوژی نمایشگرهای OLED با توجه به مصرف خوب انرژی به طور وسیعی در گوشی های هوشمند در حال استفاده است. ویکز بیش از این وارد جزئیات نشد اما گفت مدیریت باتری این وسیله یکی از اولویت های این شرکت بوده.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.