Assassin’s Creed جدیدی در راه است! - تکفارس 
Assassin’s Creed جدیدی در راه است! - تکفارس 

Assassin’s Creed جدیدی در راه است!

jabersaber
۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - 14:20
Assassin’s Creed جدیدی در راه است! - تکفارس 

به نظر می آید که اطلاعات و تصاویری از نسخه جدید بازی Assassin’s Creed به فضای مجازی درز پیدا کرده است. با ما همراه باشید.

دقایقی پیش بود که اولین جزئیات از بازی دوست داشتنی یوبی سافت «Assassin’s Creed» منتشر شد. گفته میشود که به احتمال زیاد این بازی هم در شهر پاریس و هم دریکی از شهرهای انگلستان(شاید لندن) جریان خواهد داشت و شخصیت اصلی داستان فردی به نام «arno یا harno» خواهد بود.

assassins-creed-unity-screen-2

این شخصیت همانند شخصیت نسخه های قبلی این بازی «اتزیو» توانایی حمل اصلی مخفی را داراست. این بازی فضایی کاملا ویکتورایی را دارد یعنی سال ها بعد از رنسانس در اروپا. فضای بازی نیز کاملا به دوران آن زمان منطبق شده و همانطور که در تصاویر مشاهد میفرمائید درشکه نیز دیده می شود.

assassins-creed-unity-screen-4

در این نسخه نیز همانند نسخه های قبل،توانایی مدیریت و خرید ویلا به بازی اضافه شده است. شخصیت اصلی لباسی با رنگ آبی کم رنگ و شنلی به رنگ قرمز را به تن خواهد کرد. همانطور که در تصاویر می بینید این بازی برای نسل هفتم در حال تهیه هست ولی به نظر میاد برای پلتفرم های نسل هشتم نیز منتشر خواهد شد.

assassins-creed-unity-screen-3

در نمایشی که از بازی دیده شد کیفیت بصری بازی خوب بوده و فاصله ها و تراکم جمعیت نیز به صورت شگرفی در این بازی نسبت به نسخه ها قبلی بهتر شده است. به نظر میاد عنوان خلاصه بازی «AC:unity» باشد ولی احتمال میره که «battle یا fight» نیز نامیده شود. همچنین تغیراتی در لوگوی بازی مشاهده میشود که نسبت به لوگوهای نسخه های قبل کاملا متفاوت است.

assassins-creed-unity-screen-1

طبق شایعات این بازی در همین سال جاری میلادی ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد و در آخر نیز انتظار میره که از این بازی تا چند روز آینده به صورت رسمی و توسط یوبیسافت رونمایی خواهد شد تا ببینیم آیا این شایعات به حقیقت خواهند پیوست یا خیر؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.