«iOS 7.1» داد کاربرانش را درآورد! - تکفارس 
«iOS 7.1» داد کاربرانش را درآورد! - تکفارس 

«iOS 7.1» داد کاربرانش را درآورد!

jabersaber
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - 00:53
«iOS 7.1» داد کاربرانش را درآورد! - تکفارس 

آپدیت جدید iOS 7.1 اگرچه توانسته مشکلات و باگ های زیادی رو حل کند ولی با خودش یه مشکل جدید برای کاربران این سیستم عامل سوغاتی آورده است.

چند روزی میشه که سیستم عامل ios 7 آپدیت شده  و به ۷.۱ ارتقاء پیدا کرده است ولی مثل اینکه این آپدیت با مشکلاتی همراه بوده. گزارش ها حاکی از آن است که بیشتر کاربران این سیستم عامل در هنگام استفاده از آن به طور قابل ملاحظه و افزاینده ای با کاهش میزان باتری مواجه شده اند. حالا نکته قابل توجه و شک برانگیز در اینجاست که کمپانی اپل قبل از انتشار این آپدیت در ۱۰ مارس۲۰۱۴، ۵ نسخه بتا از این آپدیت را در نوامبر سال پیش منتشر کرده بوده که با این وجود این مشکل هنوز برطرف نشده است.

ios_7.1_screeshot

با این وجود این آپدیت توانسته مشکلات زیادی را که باعث رنجش کابران میشده رو حل کنه. مشلاتی مانند بهبود در «Touch ID»، بهبود در «Siri»، بهبود در «UI tweaks» و… اما کاهش بدون توجیه باتری در این آپدیت برای کابران سخت گیر، غیرقابل قبول است.

عمر باتری های اپل

عمر باتری های اپل

همانطور که در نمودار آماری بالا ملاحظه می فرمایید اخیراً بنچمارکی از سیستم عامل ios 7 و ۷.۱ در مورد مدت نگهداری باتری در استفاده wifi از انواع گوشی های خانواده اپل گرفته شده است. در این نمودار رنگ آبی متعلق به ios 7.1 و رنگ نارنجی متعلق به ios 7 هست. نمودار کاملا واضح بیان میکند که ios 7 از نظر میزان استفاده باتری بسیار بهتر از ۷.۱ عمل میکند بعنوان مثال در مدل گوشی ۵s میزان باتری ios 7  برابر با ۵۱۵ ولی با همان وضعیت مشابه در ios 7.1 برابر است با۴۹۵ که میشه گفت این آپدیت بجای پیشرفت، دچار پسرفت شده است.

طبق شایعات «ios 8» در ماه های آخر امسال(۲۰۱۴ میلادی) در رویدادی به نام «Apple’s WWDC» منتشر خواهد شد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • parham 12345 گفت:

    سلام به نظر من همه این ها دروغ هستند فقط رقیب های شرکت اپل میخواهند اپل باز هم هر چه سریع تر اپدیتی عرضه نماید
    احتمالا این گزارش ها از طرف رقیبان شرکت اپل اسن