Samsung Galaxy S5 رونمایی شد - تکفارس 
Samsung Galaxy S5 رونمایی شد - تکفارس 

Samsung Galaxy S5 رونمایی شد

elaheh.khajeddin
۷ اسفند ۱۳۹۲ - 00:22
Galaxy s 5 رونمایی شد

روز گذشته و پس از ماه ها تبلیغات و انتظار بالاخره گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس ۵ رونمایی شد.و اما واکنش رقبا و خریدران!به نقل از فارنت؛ اچ تی سی در واکنش به رونمایی گلکسی اس ۵ اعلام کرده که خریداران گلکسی اس ۵ به زودی پشیمان خواهند شد که در واقع منظور از به زودی، اشاره به رونمایی از گوشی هوشمند جایگزین اچ تی سی وان پرچمدار فعلی شرکت اچ تی سی است که یک ماه دیگر در پنجم فروردین ماه رونمایی خواهد شد.البته نکته اینکه اگر چه اچ تی سی از خریداران گلکسی اس ۵ نامبرده اما به طور قطع تا زمان رونمایی جانشین اچ تی سی وان، سامسونگ هنوز گلکسی اس ۵ را عرضه نکرده و بنا دارد آن را در بیست و دوم فروردین عرضه کند و احتمالا منظور اچ تی سی از خریداران گلکسی اس ۵ کسانی باشد که قصد خرید ان را دارند و یا آن را پیش‌خرید خواهند کرد!

گلکسی اس ۵ از اندروید ۴٫۴ و جدیدترین نسخه رابط کاربری تاچ ویز برخوردار بوده و  اسکنر اثر انگشت در دکمه home  آن تعبیه شده است و سنسور شمارشگر ضربان قلب کاربر نیز در پشت دستگاه و در پائین سنسور دوربین ۱۶ مگاپیکسلی گوشی قرار گرفته است. گلکسی اس ۵ از صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی ۱۰۸۰p  و Super AMOLED  ‌برخوردار است و پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ دراگون ۸۰۱ یا هشت هسته‌ای Exynos 5420  آن را قدرت خواهد بخشید.

هنوز اطلاعات زیادی از گوشی پرچمدار اچ تی سی وان منتشر نشده اما ظاهرا این گوشی از صفحه نمایش حدودا ۵ اینچی ۱۰۸۰p برخوردار است و از اندروید ۴٫۴ با رابط کاربری سنس ۶ برخوردار است. پردازنده ۴ هسته‌ای کوآلکام و دو سنسور اسرارآمیز دوربین در قاب پشتی از دیگر مشخصات این گوشی است که شایعات همچنین از ضدآب بودن آن خبر داده‌اند .  اما تا اینجای کار چیزی برای پشیمانی خریدارن دیده نشده جز طراحی تکراری سامسونگ!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.