معرفی تلفن های هوشمند لنوو در کنگره موبایل اسپانیا - تکفارس 
معرفی تلفن های هوشمند لنوو در کنگره موبایل اسپانیا - تکفارس 

معرفی تلفن های هوشمند لنوو در کنگره موبایل اسپانیا

آیدا علی اکبری
۵ اسفند ۱۳۹۲ - 19:21
معرفی تلفن های هوشمند لنوو در کنگره موبایل اسپانیا - تکفارس 

لنوو در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۴ از یک تبلت یوگا و سه تلفن هوشمند به نامهای سری S رونمایی کرد.یوگا  ۱۰HD و تلفن هوشمندهای S860, S850  وS660 گوشی های لنوو هستند که در این نمایشگاه معرفی شدند.

 گوشی های لنووو از جنس آلومینیوم و شیشه شبیه پلاستیک بوده و با یک پردازنده قوی  MediaTek و کیفیت صفحه نمایش بالا روانه بازار می شوند. یوگا ۱۰ HD رزولوشن ۱۹۲۰ * ۱۲۰۰ پیکسل در صفحه نمایش ۱۰ اینچی دارد و ۲GB حافظه رم آن است و یک پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۶ گیگاهرتز Qualcomm Snapdragon 400 هم برای آن قرار داده اند.حافظه داخلی Yoga Tablet 10 HD بصورت پیش‌فرض ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده که با استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی قابل افزایش است.

مدل S860 با استفاده از یک پردازنده چهار هسته ای ۱.۳GHz کار می کند و دارای بزرگترین صفحه نمایش ۵.۳ هم هست با استفاده ازپنل IPS با وضوح ۱۲۸۰ * ۷۲۰px ، از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت دستگاه و۱.۶ مگاپیکسل در جلو دستگاه بهره می برد.

S850 نازک تر و سبک تر است و بدنه پلاستیکی شیشه مانند دارد . دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسل در پشت و ۵مگاپیکسل در جلو است. صفحه نمایش با وضوح ۷۲۰p با تراکم پیکسل ۲۹۳ PPI . تراشه MediaTek در آن تعبیه شده و دارای چهار هسته  ۱.۳ گیگاهرتز است.

و اما مدل S660 کوچکترین صفحه نمایش را دارد که ۴.۷ اینچ است. باز هم، ۱.۳GHz واحد های چهار هسته ای همراه با رم ا گیگابایتی است .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید