داک هایی با چند قابلیت - تکفارس 
داک هایی با چند قابلیت - تکفارس 

داک هایی با چند قابلیت

۷ بهمن ۱۳۹۱ - 09:57
داک هایی با چند قابلیت - تکفارس 

داک هایی با چند قابلیت

داک های آی پاد و آیفون ، فایل های صوتی را با کیفیت عالی پخش کرده و در عین حال می توانند سایر لوازم مشابه را نیز شارژ کنند.بیشتر آنها دارای کنترل از راه دور هستند اما بعضی نیز اتصال بی سیم دارند و لذا نیازی به اتصال دایم به داک اپل وجود ندارد .همه ی آنها ادعای بهترین صدا را دارند اما باید دید که حق با کدام یک است !

 

 

۱ – Arcam Rcube | قیمت : ۷۵۰ دلار

این داک هشت اینچی از آمپلی فایر های قدرت مند ۹۰ واتی سری بلندگوهای Arcam استفاده کرده است . حتی در اتاق های بزرگ صدای قوی اما دقیق را از تیوتر های ۲۵ میلی متری باز و فوق دقیق و کمک باس قدرتمند خود پخش میکند،مخصوصا اگر این rCube را یک گوشه بگذارید.باتری قابل شارژ آن به این معنی است که بیرون از منزل نیز می توانید با آن تا هشت ساعت موسیقی گوش کنید و دارای اتصالات ۳/۵ میلی متری ، کامپوزیت و USB در کنار دانگل های انتخابی بی سیم برای آیفون ، تاچ ، و کامپیوترهای مک یا عادی است .

مزایا : طراحی زیبا ، صدای عالی ، عمر باتری هشت ساعته.

معایب : کمی گران قیمت است و دانگل Wi Fi آن هم هزینه به اضافه همراه دارد.

 

 

۲ – Soundfreaq sound platform | قیمت : ۳۰۰ دلار

این داک بلوتوثی با ایفون یا آی پاد جفت شده و صدای فایل ها را به صورت بی سیم و با کیفیت CD تحویل میدهد. پخش صدا از بلندگوهای ۱۵ واتی جلو در کنار پورت باس در عقب ، صدایی دینامیک ایجاد میکنند. اما کیفیت ساخت آن چندان چشمگیر نیست و وقتی آن را روشن میکنید؛لرزش و اختلال صدا در آن احساس میشود.پردازنده ی صدای EQ3 در Sounfreaq تاثیر زیادی روی صدا دارد اما صدایی اضافی نیز در پس زمینه ایجاد میکند، اما نکته مثبت انکه ، یک برنامه ی رایگان به شما امکان کنترل بهتر صدا را میدهد.

مزایا : ظاهرا قدیمی ، اتصال بلوتوثی خوب ، برنامه های آنلاین مناسب که کنترل آیفون هم به ان اضاف شده ، vfm قابل قبول.

معایب : بلندگوها صدا را به خوبی پخش نکرده و تغییراتی در آن ایجاد میکنند.

 

 

۳ – Teac Sr – 100i aurb | قیمت : ۳۶۰ دلار

این برترین دستگاه شرکت teac یک داک مدحب است که رادیوی fm و cd پلیر سریع و پورت usb برای اجرای موسیقی با این دستگاه زیبا با کیفیت صدای hi-fi را کنار هم جمع کرده است.مدل aurb دارای کوبشی ۱۰۰ واتی در کنار بلندگوهای دو طرفه و پورت های انعکاس باس است که صدایی فوق العاده را ارائه میدهد.هر چند صدای آن ، دقت و وضوح صدای داک های برتر معرفی شده در این مطلب را ندارد اما با این وجود و با توجه به قیمت آن یک دستگاه خوب و مناسب است.

مزایا : صدای قوی ، قیمت خوب ، طراحی جذاب ، اجرای CD و ورودی USB کار آمد.

معایب : شاید این کوبش شدید باس برای بعضی ها خوشایند نباشد.

 

 

۴ – Geneva Sound S | قیمت : ۴۵۰ دلار

کوچک ترین داک شرکت Geneva می تواند نمونه ای آموزشی برای طراح ی های کوچک باشد . کنترل های لمسی آن ، که برق و جلای خاصی نیز دارند در قسمت پشت دستگاه قرار داده شده اند.زمانی که دستگاه را روشن کنید ،داک موتور دار آن چرخیده و آی پاد شما را در جای خود قرار میدهد.در پشت آن دارای لاین ورودی و آنتن fm است.دو آمپلی فایر دیجیتالی ۱۵ واتی داخل آن ، باس قوی و کوبنده ای را ایجاد میکنند که با افزایش صدا ، بیشتر اوج میگیرد . حتی در اکثر سطح صدا نیز صدای های زیر به وضوح شنیده میشوند.ترکیب زیبایی و صدای بسیار خوب ، این داک مناسب جشن ها را بسیار خواستنی میکند.

مزایا : طراحی بسیار خوب ، قوی و باس کوبنده.

معایب : اتصالات اضافی چندانی ندارد.

 

 

۵ – B&W Zeppelin Mini | قیمت : ۴۵۰ دلار

با وجود اندازه کوچک تر و قیمتی کمتر ، مدل Mini همچنان دارای قدرت صدای B&W Zeppelin را دارد.این داک با دو بلند گوی ۱۸ واتی از برترین فناوری ها برای تبدیل صدای دیجیتال به آنالوگ استفاده کرده و صدایی عالی و واضح تحویل میدهد.بخش های آکوستیک آن بسیار دقیق است اما تنها کمبود آن ، فقدان گرمای صدای باس است که با ارائه ی صداهایی واقع گرایانه در دامنه متوسط ، جبران میشوند.مدل Mini با وجود اندازه ی کوچک بسیار توانمند است و با داشتن لاین ورودی و اتصال USB به خروجی صدای کامپیوتر ، می تواند جایگزین مناسبی برای بلندگوهای معمولی کامپیوتر باشد.

مزایا : صدای قوی از یک داک کوچک ، ورودی USB.

معایب : باس خوبی ندارد که  خود بتواند یک اتاق بزرگ را پر کند .

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.