iOS 7.0.6 توسط شرکت Apple منتشر شد - تکفارس 
iOS 7.0.6 توسط شرکت Apple منتشر شد - تکفارس 

iOS 7.0.6 توسط شرکت Apple منتشر شد

رسول خردمندی
۳ اسفند ۱۳۹۲ - 17:05
iOS 7.0.6 توسط شرکت Apple منتشر شد - تکفارس 

آخرین بروز رسانی iOS، شامل حل مشکل در بخش تصدیق SSL می باشد. با این حال، شرکت Apple دقیقا مشکل این بخش را به صورت عمومی بیان نکرده است.

به روز رسانی iOS 7.0.6، در روز جمعه توسط Apple در فضای مجازی برای دستگاه های موبایل و تبلت منتشر شد. شهر Cupertino واقع در کالیفرنیا، یکی از مناطق قوی در بخش تکنولوژی هم حتی نتوانست مشکل را دقیقا مشخص کند. به هر حال، هر مشکلی که وجود داشته، به اندازه کافی وخیم بوده که شرکت Apple را مجاب سازد تا هر چه سریعتر به روز رسانی جدیدی برای رفع این مشکلات منتشر سازد. با تمام این تفاصیل، ورژن iOS 7.1 در نیمه ماه مارس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ios-upload-620x429

انتظار می رود که iOS 7.1 نواقص و باگ های نسخه قدیمی را برطرف سازد. این ورژن ۶ ماه قبل از انتشار ورژن iOS 8 منتشر خواهد شد. نسخه هشتم، نسخه جدید و متفاوتی را برای کاربران رقم خواهد زد.

آپدیت روز جمعه، دقیقا ۳ هفته پس از انتشار iOS 7.0.5 به دست کاربران رسید که فقط در دسترس موبایل های چینی قرار داشت که تحت تاثیر فیکس شبکه قرار داشتند.  همچنین اپل نسل چهارم موبایل های خود یعنی iPhone 3GS و iPod touch را نیز به iOS 6.1.6 ارتقا داد.

این آپدیت ها، توصیه می شود از طریق Wifi دانلود شود. حجم بسته های به روز رسانی بین ۱۶ تا ۳۵ مگابایت می باشد

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.