گوگل به “Glassholes” ها می گوید تا قوانین را رعایت کنند! - تکفارس 
گوگل به “Glassholes” ها می گوید تا قوانین را رعایت کنند! - تکفارس 

گوگل به “Glassholes” ها می گوید تا قوانین را رعایت کنند!

erfanjr
۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - 22:25
گوگل به “Glassholes” ها می گوید تا قوانین را رعایت کنند! - تکفارس 

گوگل به تازگی لیستی از باید ها و نباید ها را برای کاربران “Glasshole” خود منتشر کرده است و از این گونه کاربران خواسته شده است تا آن ها را رعایت کنند. Google Glass یکی از ابزارهاییست که گوگل برای کاربران خود ساخته است. کاربر با استفاده از این عینک هوشمند می تواند به صورت وایرلس به اینترنت وصل شود و با گوشی های هوشمند دیگر ارتباط برقرار کند.

وسیله جدید ساخته شده توسط گوگل که آن را با Google Glass می شناسند جدیدا مورد توجه زیادی می باشد که البته برای مصرف کنندگان خساراتی را به جای گذاشته است. حال برای استفاده بهینه از این دستگاه و جلوگیری از مشکلاتی که به همراه دارد،گوگل لیستی از باید و نباید ها به کاربران داده است که بخش “نباید” ها بسیار جالب می باشند و در یکی از آن ها،از کاربران خواسته شده است که Google Glass را تمام روز به همراه خود نداشته باشند. گوگل هم چنین گفته است که: این دستگاه به سرعت عمل می کند و شما به راحتی می توانید از آن خارج شده و به انجام کارهای دیگر بپردازید،پس نیازی به حمل آن نیست.

البته این راهنما از توصیه هایی برای سلامت خودداری و شانه خالی می کند و بیشتر مربوط به مشکلات اجتماعی و کلی می باشد. یکی از توصیه ها:

– اگر بخواهید برای مدت زیادی به شیشه منشور خیره شوید،ممکن است برای افرادی که در اطراف شما هستند،عجیب به نظر برسید.

یک “Glasshole” نباشید!

– در معنای کلمه، Glasshole ها افرادی هستند که به دنیای خارجی اهمیتی نداده و بیشتر وقت خود را صرف گشتن در گوگل و با استفاده از Google Glass می کنند. حال کمپانی گفته است که افراد نباید همیشه این هدست را به همراه داشته باشند و هنگامی که کارهای دیگری انجام می دهند که به چرخیدن در اینترنت ربطی ندارد،بهتر است آن را با خود حمل نکنند.  چندین اتفاق نیز بخاطر این عینک های هوشمند رخ داده است که هر دو مربوط به استفاده زیاد از حد آن ها و در مکان های عمومی می باشد.

هم چنین قوانین دیگری نیز تصویب شده اند و گوگل اعلام کرده است که اگر افراد این قوانین را رعایت نکنند،کمپانی دیگر علاقه ای به ادامه پروژه Google Glass نخواهد داشت که باعث می شود متوقف شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.